بهزی

نکات مهم درباره پادری حمام و سرویس بهداشتی

زمان مطالعه 1 دقیقه

نکات مهم درباره پادری حمام و سرویس بهداشتی

آشنایی با پادری حمام و سرویس بهداشتی

پادری‌ یکی از المان‌های بسیار مهم و کاربردی در دکوراسیون منزل می‌باشد که کاربردهای فراوانی دارد. به طور مثال پادری حمام و سرویس بهداشتی یک المان ضروری به حساب می‌آید که در بسیاری از منزل‌ها از آن استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد پادری‌ها بدانید و با ویژگی‌های یک پادری حمام مناسب آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید. به طور کلی پادری‌ها تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارند و زیبایی محیط را افزایش می‌دهند. البته توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که پادری‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها محل مناسب خود را دارند. مثلا سرویس بهداشتی که یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نوع پادری‌ها می‌باشد که برای جذب رطوبت بسیار مناسب است و از انتشار آلودگی‌ها جلوگیری می‌کند. انتخاب این نوع پادری به محیط حمام و سرویس بهداشتی شما بستگی دارد.

انواع پادری حمام و سرویس بهداشتی

همانطور که گفته شد پادری حمام در انواع گوناگونی وجود دارند که با توجه به فضای خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. فضای حمام و سرویس بهداشتی در دو سبک متفاوت وجود دارد که این سبک‌ها به صورت زیر می‌باشند:

۱. برخی از حمام و سرویس بهداشتی ‌ها سبک مدرن دارند یعنی سرویس بهداشتی و حمام در یک محیط مشترک قرار دارند و مجزا نیستند. اگر سرویس بهداشتی و حمام شما هم به این سبک ساخته شده است ، بهتر است از چند تکه پادری با طرح و رنگ یکسان استفاده کنید که علاوه بر کاربردهایی که دارند ، برای ساختن یک دکوراسیون حرفه‌ای و جذاب به شما کمک کنند.

چند تکه پادری حمام و سرویس بهداشتی باید در قسمت‌های مناسب خود قرار بگیرند:

  • یکی از این پادری‌ها را باید مقابل وان حمام یا فضای دوش قرار دهید که هنگام بیرون آمدن از آن قسمت ، رطوبت پاها را جذب کنند و از نفوذ آب به قسمت‌های دیگر حمام جلوگیری کند.
  • با توجه به نوع سرویس بهداشتی هم می‌توانید از یک پادری مخصوص استفاده کنید. به طور مثال اگر سرویس بهداشتی شما فرنگی است ، بهتر است یک پادری زیبا هم در آن قسمت قرار دهید.
  • علاوه بر پادری‌هایی که گفته شد معمولا یک پادری حمام و سرویس بهداشتی هم در قسمت پشت درب حمام و سرویس بهداشتی قرار می‌دهند که فضاها را از یکدیگر جدا کند و زیبایی محیط را چند برابر کند.

۲. همانطور که می‌دانید بسیاری از حمام‌ها و سرویس بهداشتی‌ها به صورت مجزا هستند و در دو فضای جداگانه قرار دارند. برای این نوع حمام و سرویس بهداشتی‌ها معمولا از پادری سرویس بهداشتی جداگانه استفاده می‌شود. معمولا این پادری‌ها را در قسمت بیرونی قرار می‌دهند و آن را متناسب با فرش‌ها و دکوراسیون داخلی انتخاب می‌کنند.

البته می‌توانید از یک پادری دیگر هم در قسمت داخلی استفاده کنید و آن را متناسب با دکوراسیون داخلی انتخاب کنید.

پادری سرویس بهداشتی در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها طرح‌های خاصی دارند و می‌توانید با انتخاب یک طرح و رنگ زیبا ، دکوراسیون خود را به زیبایی تغییر دهید.

گام به گام برای خرید پادری حمام و سرویس بهداشتی

اگر قصد خرید پادری حمام و سرویس بهداشتی را دارید بهتر است گام به گام با ما جلو بیایید و به نکات گفته شده توجه کنید که بتوانید یک پادری مناسب خریداری کنید. * ابتدا باید به اندازه‌ی حمام و سرویس بهداشتی خود توجه کنید و پادری حمام و سرویس بهداشتی را متناسب با آن خریداری کنید. * پادری که قرار است در فضای داخلی قرار گیرد باید کف پلاستیکی داشته باشد که لیز نخورند. یعنی به صورتی باشند که از لیز خوردن افراد جلوگیری کنند. پادری‌های درونی باید در برابر آب مقاوم باشند و در اثر رطوبت و خیس شدن خراب نشوند. * پادری که بیرون حمام و سرویس بهداشتی قرار می‌گیرد با پادری‌های درونی متفاوت است و بهتر است این پادری را هماهنگ با فرش‌های خود انتخاب کنید که زیبایی دکوراسیون شما را چند برابر کند. معمولا همه‌ی شما هنگام خرید فرش ، به فکر خرید پادری‌های هماهنگ با فرش‌ها هستید که دکوراسیون خود را تکمیل کنید. * هنگام خرید پادری بهتر است به کیفیت و جنس پادری دقت کنید و یک پادری مقاوم و ماندگار بخرید که بتوانید مدت‌ها از آن استفاده کنید. * پادری‌های بیرون حمام و سرویس بهداشتی باید نرم باشند و آب را به راحتی جذب کنند. * بهتر است به ضخامت پادری‌ها هم توجه کنید و برای بیرون حمامو سرویس بهداشتی از پادری‌های ضخیم استفاده کنید که بعد از بیرون آمدن از حمامو سرویس بهداشتی با یک پادری ضخیم و نرم مواجه شوید که علاوه بر گرفتن رطوبت پاها ، حس خوبی به شما منتقل کند و از تماس پاها با سرامیک یا فرش‌ها جلوگیری کند. * برای خرید پادری حمام و سرویس بهداشتی بهتر است به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و پادری خود را از یک برند آشنا و محبوب تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما انتخاب پادری‌های دلفین می‌باشد که یک برند معتبر و محبوب است و بهترین محصولات را تولید می‌کند. * انتخاب رنگ مناسب برای پادری بسیار مناسب است. همانطور که گفته شد برای پادری‌های بیرونی از رنگ هماهنگ با فرش‌ها استفاده کنید. برای پادری‌های درونی می‌توانید از رنگ‌های زیبا و خاص استفاده کنید. با توجه به خنثی بودن محیط حمام و سرویس بهداشتی ، انتخاب یک رنگ زیبا و گرم به شما کمک می‌کند که فضای دلنشین و زیبایی داشته باشید. * سعی کنید از پادری‌هایی استفاده کنید که قابل شست و شو باشند و به راحتی بتوانید آن‌ها را تمیز کنید و دوباره از آن‌ها استفاده کنید.

انواع پادری

۱. پادری حمام و سرویس بهداشتی

این نوع پادری یکی از مهم‌ترین و پرکاربرد ترین نوع پادری‌ها هستند که در حمام و سرویس بهداشتی یا درب بیرونی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. پادری‌هایی که در سرویس بهداشتی هستند از انتقال آلودگی‌ها جلوگیری می‌کنند و پادری های داخل حمام هم از انتقال رطوبت جلوگیری می‌کنند.

۲. پادری آشپزخانه

پادری آشپزخانه هم یکی از پرکاربردترین نوع پادری‌ها می‌باشد که معمولا در پایین سینک ظرفشویی یا جلوی گاز قرار می‌گیرد. پادری که نزدیک سینک است می‌تواند به خوبی رطوبت را به خود جذب کند و از خیس شدن سرامیک‌ها یا گلیم کف آشپزخانه جلوگیری کند. همانطور که می‌دانید هنگام شستن ظرف‌ها ممکن است آب به اطراف بریزد و کف آشپزخانه خیس شود. پادری که جلوی گاز قرار می‌گیرد هم برای جلوگیری از چرب شدن و کثیف شدن اطراف گاز می‌باشد. با خرید پادری‌ مناسب برای آشپزخانه می‌توانید یک دکوراسیون زیبا برای آشپزخانه خود بسازید ، از تماس کف پا با سطح سرد زمین جلوگیری کنید و مانع از خیس شدن فرش کف آشپزخانه شوید. هنگام خرید این نوع پادری توجه داشته باشید که از جنس‌هایی استفاده کنید که بتوانید آن را به راحتی جارو بزنید زیرا اگر از پادری‌های پرز دار استفاده کنید ، نمی‌توانید آن را تمیز کنید.

۳. پادری در ورودی

معمولا در ورودی خانه‌ها هم از پادری استفاده می‌شود و این پادری‌ها برای جلوگیری از ورود آلودگی‌ها و گرد و خاک به منزل می‌باشد. انتخاب نوع آن هم به سلیقه‌ی شما بستگی دارد

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.