بهزی

جست‌وجو

5وسیله برقی ضروری برای جهیزیه عروس

زمان مطالعه 1 دقیقه

5وسیله برقی ضروری برای جهیزیه عروس

5وسیله برقی ضروری برای جهیزیه عروس

شاید بهتر باشد با وسایل برقی ضروری آشپزخانه برای جهیزیه عروس آشنا شوید. بعضی از لوازم آشپزخانه، لازم و ضروری هستند و اگر آنها در آشپزخانه نباشند کار شما بسیار سخت خواهد شد. لیستی که می‌خواهیم برایتان بگوییم جزو اولویت های خرید در جهیزیه عروس است:
یخچال فریزر

ماشین لباسشویی

ماشین ظرفشویی

اجاق گاز

مایکروفر یا مایکروویو

۱- یخچال فریزر

یکی از مهمترین وسایل برقی آشپزخانه که بسیار هم ضروری است، یخچال فریزر می باشد. یخچال فریزر امروزه انواع مختلفی دارد مانند یخچال توکار، فریزر پایین یخچال بالا، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر درب فرانسوی، ساید بای ساید و هتلی. شما باید با توجه به مساحت آشپزخانه، سبک زندگی، بودجه خرید و مقدار استفاده ای که از یخچال دارید، بهترین و مناسب ترین نوع یخچال را انتخاب کنید

۲- ماشین لباسشویی

امروزه در بیشتر خانه ها ماشین لباسشویی وجود دارد. مگر اینکه در آشپزخانه فضای لازم برای ماشین لباسشویی نباشد. یکی از معیارهای مهم برای انتخاب ماشین لباسشویی در آشپزخانه، مقدار استفاده و تعداد اعضای خانواده است.
ارزانترین ماشین لباسشویی مربوط به مینی واش بوده که ظرفیت پایینی داشته و خشک کن هم ندارد و گرانترین ماشین لباسشویی هم مربوط به برند های معتبر است که دارای امکانات زیادی می باشد.

۳- ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی هم امروزه جزو ضروریات آشپزخانه است. انواع مختلف ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد، مانند: ایستاده، رومیزی و توکار که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین آنها را تهیه کنید.

۴- اجاق گاز

مایکروفر یا مایکروویو
می‌توان گفت که بدون اجاق گاز نمی توان زندگی کرد. امروزه اجاق گاز جزو ضروری ترین وسایل آشپزخانه است. بعضی از اجاق گاز ها تو کار بوده و با برق کار می کنند. صفحه این اجاق گاز ها از استیل، لعاب و یا شیشه است. برای خریدن اجاق گاز باید به نکات مهمی توجه کنید که یکی از آنها مصرف سوخت کم می باشد. اگر بین انتخاب اجاق گاز برقی و گازی مردد هستید، حتماً باید اجاق گاز های ایرانی را بررسی کنید تا بهترین و کم مصرف ترین آن را انتخاب کنید.

۵- مایکروفر یا مایکروویو

مایکروفر می تواند جزو ضروریات جهیزیه عروس باشد. در مایکروفر پخت و پز به وسیله گرما و دما انجام می گیرد ولی در مایکروویو علاوه بر گرما و دما، اشعه هم وجود دارد. دستگاه های مایکروفر به گرمکن با اشعه و همچنین المنت تابشی مجهز هستند که برای پخت غذا و آشپزی کاربرد بیشتری دارند.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.