بهزی

دیسپنسر سوخت

زمان مطالعه 1 دقیقه

دیسپنسر سوخت

دیسپنسر (dispenser) که در لغت به معنای ناظر هزینه هم هست ابتدا برای پرکردن چراغ‌­های نفتی مورد استفاده قرار می­‌گرفت. به مرور با اضافه شدن تجهیزات جانبی دیگری مانند شلنگ و پیمانه­‌گر به آن برای سوخت‌گیری اتومبیل­‌ها هم مورد استفاده قرار گرفت. نیاز به دستگاهی مانند دیسپنسر زمانی بوجود آمد که سوختی که به مشتریان عرضه شده بود باید مقدار دقیق اش مشخص، قیمت آن محاسبه و همچنین عملیات سوخت گیری باید در حداقل زمان ممکن با حداکثر ایمنی انجام می­‌شد.

بنابراین دستگاهی با نام دیسپنسر (dispenser) طراحی شد تا تمام این نیاز­ها برطرف کند. دیسپنسر را می­‌توان نماد جایگاه سوخت دانست. دیسپنسر قسمتی از سیستم بزرگی است که عملکرد یک جایگاه را رقم می‌­زند اما این قسمت خیلی بیش­تر از دیگر قسمت­ها در معرض دید عموم است. بنابراین این دستگاه علاوه بر کیفیت بالا و عملکرد صحیح باید ایمنی بالایی هم داشته باشد و همچنین کار با آن ساده باشد و بتواند نیاز مشتری را به طور کامل برطرف کند. در واقع می­توان گفت دیسپنسر ویترین یک پمپ بنزین نیز است بنابراین زیبایی نیز می­‌تواند از ویژگی­‌های مثبت آن باشد.

فروش بهترین دیسپنسر های سوخت

یک دیسپنسر خوب علاوه برداشتن کیفیت مناسب باید قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد. و علاوه برآن باید چالش های عملکردی دیسپنسر را نیز مورد توجه قرار داده شود زیرا در صورت خرابی برد یا سایر قطعات دیسپنسر سوخت باید هزینه های معقولی برای کاربر داشته باشد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.