بهزی

جست‌وجو

دسته‌بندی انواع قاب‌ها از نظر کیفیت

زمان مطالعه 1 دقیقه

دسته‌بندی انواع قاب‌ها از نظر کیفیت

دسته‌بندی انواع قاب‌ها از نظر کیفیت

مواد ساخت قاب‌ها از پارچه و مواد پلاستیکی گرفته تا استفاده از فلزات، متنوع است. در ادامه به بررسی انواع قاب‌ها از نظر متریال و کیفیت ساختشان می‌پردازیم.
قاب گوشی پارچه‌‌ای

قاب گوشی پارچه‌‌ای

شاید برای عده‌ای در نگاه اول زیاد جذاب به نظر نرسد اما بدون شک از خرید این قابل پشیمان نمی‌شوید؛ این قاب‌ها استایل ویژه‌ای دارند و باعث می‌شوند زمانی که گوشی را در دستتان می‌گیرید احساس بهتری به شما دست دهد. به‌طورکلی از خط و خراش روی بدنه و تا حدودی از لبه‌ها و قطعات حساس گوشی مانند دوربین و دکمه‌ها محافظت می‌کند.
قاب گوشی چرمی

قاب گوشی چرمی

اگر به تیپ‌های کلاسیک علاقه‌مند هستید حتماً این قاب را امتحان کنید. این قاب به شما و گوشی موبایلتان جذابیت خاصی می‌دهد. در نگاه اول مانند یک کت‌وشلوار آمریکایی قدیمی به همراه یک کیف پول چرمی است که حتی بعد از گذشت سال‌ها بازهم خاص و جذاب به نظر می‌رسد. از دیگر ویژگی این قاب گوشی همراه خوش دستی و کیفیت بالای آن است. اگر از آن دسته از افراد هستید که گوشی همراهتان مدام از دستتان می‌افتد این قاب بهترین انتخاب برای شماست زیرا این مدل قاب به دلیل داشتن پرزهای ریز مقاوم در برابر سرخوردن است.
قاب موبایل چوبی

قاب موبایل چوبی

این مدل قاب‌ها چند سالی است که وارد بازار شده و نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است زیرا دارای طرح کلاسیک و جذابی است که هر کس را هیجان‌زده می‌کند. جنس این مدل از کاور‌ها از چوب‌های طبیعی و مصنوعی است. بر اساس بررسی‌های انجام شده، گاردهای چوبی از جنس چوب طبیعی پیشنهاد نمی‌شود زیرا با تولید این مدل قاب به محیط‌زیست آسیب وارد می‌شود. قاب‌های چوبی را معمولاً از چوب‌های مصنوعی می‌سازند و به همین دلیل دارای کیفیت بالا و سبک هستند.
قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی

اگر از آن دسته افرادی هستید که گوشی داخل دستتان عرق می‌کند و شما را کلافه کرده، قاب سیلیکونی به دلیل ضدتعریق بودن این مشکل را حل کرده است. این مدل از قاب گوشی موبایل دارای تنوع رنگ بسیار بالایی هستند و از نظر کیفیت در برابر گرمای آفتاب مقاومت بالایی دارد. قاب‌های سیلیکونی عموماً چربی و لکه را به خود جذب نمی‌کنند. این مدل از قاب‌های گوشی موبایل در دسته قاب‌های نرم و پرفروش قرار دارد و به دلیل سادگی مناسب برای تمامی سنین و سلیقه‌ها است.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.