برای طراحی دفاتر مختلف اداری سبک ها و روش های متفاوتی وجود دارد که جدا از مدرن و یا کلاسیک بودن آنها براساس نوع ساختار شرکت مربوطه طراحی و اجرا می گردد.
طراحی داخلی دفتر کار اتاق همکاری
کارهای مشترک بیشتر در اتاق های جلسات، سالن ها، اتاق های کنفرانس یا فضاهای کوچک انجام می شود. همه چیز به اندازه تیم و جایگاه آنها در دفتر بستگی دارد. این فضاها بخش بسیار مهمی از هر پروژه طراحی داخلی اداری معمولی هستند، اما از آنجا که عملکرد آنها کم و بیش یکسان است، اندازه فضای مشترک باید به دقت بررسی شود تا آن را از سایر فضاهای اداری مورد استفاده برای جلسات متمایز کند.

طراحی داخلی اداری اتاق انفرادی
برخی افراد کار در یک مکان شلوغ و پر سر و صدا را بسیار سخت می دانند، به همین دلیل است که هر اداره باید چندین اتاق مجزا داشته باشد که این افراد بتوانند در آرامش کار کنند. آنها لازم نیست کاملاً از سایر مناطق دفتر بسته شوند. طراح داخلی دفتر می تواند اتاق را با یک پارتیشن دیواری شیشه ای ساده طراحی کند که مطمئنا کمک کننده است، اما ایجاد یک محیط خلوت برای چنین مواقعی ضروری است.
طراحی داخلی میز اداری انفرادی
همه شما می دانید که فردی که دوست دارد بدون توجه به محیط، خود را در کار خود غرق کند. فضای کار آنها پناهگاه آنها است و بنابراین، مبلمان باید به اندازه کافی ارگونومیک و راحت باشد تا تجربه آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. یک طراحی میز فردی می تواند یک ایستگاه کاری جداگانه با زاویه آن در کل طرح باشد.

طراحی داخلی اداری اتاق مدیریت
برای کسی که موقعیت بالاتری نسبت به سایرین دارد، دفتر کار وی باید کاملاً سازگار باشد. شما نمی توانید طراحی فضای کاری را با سایر کارمندان ادغام کنید. از این رو این قسمت از دفاتر اداری تا حدودی باید مجلل طراحی شود. فضا باید ظریف باشد، اما در عین حال، حریم خصوصی را حفظ کند.
طراحی داخلی میز اداری مشترک
چیدمان فضای میز اشتراکی شیک و باز، انتخاب مناسبی برای دفاتری است که همکاری و تبادل سریع ایده ها و اطلاعات کلید اصلی فعالیت آنان است.در این طراحی، فضای کاری تنها متعلق به یک نفر نیست و توسط چندین متخصص که شغل و موقعیت مشابهی دارند و نیاز به همکاری دارند به اشتراک گذاشته می شود. چیدمان فضای میز مشترک، ارتباطات باز را تشویق می کند.


