بهزی

جست‌وجو

بادکنک آرایی چیست؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

بادکنک آرایی چیست؟

بادکنک آرایی چیست؟

بادکنک از گذشته یک وسیله ی جواب و پایه ثابت مراسم های تولد بوده است. انسان ها به زیبایی، دکوراسیون، دیزاین جشن های مختلف میل بی انتهایی دارند و فقط به کمی سلیقه، خلاقیت، زیبایی شناسی و آموزش نیاز است تا یک دیزاین فوق العاده و چشم نواز را با بادکنک آرایی خلق کنید.

هنر جذاب بادکنک آرایی

بادکنک آرایی یک واژه ای است که زمانی بکار برده می شود که از تعداد نسبتاً بالایی از بادکنک ها برای ايجاد دکور و دیزاین با رنگ های شیک و چیدمانی منظم و هماهنگ با موضوع مراسم استفاده می شود. درواقع یکی از هنرهایی است که امروزه بسیار بیشتر از قبل ترند یا محبوب شده و با استفاده از بادکنک های خاص و باکیفیت در تم رنگی متفاوت و خاص و تکنیک ها و همچنین گاهی با ترکیب گل آرایی در اکثر جشن ها و مناسبت ها از تولد ها در همه ی رده سنی، تعیین جنسیت، دیزاین سیسمونی، جشن دندونی، ولنتاين، دیزاین منزل، نامزدی، ورودی های فروشگاه و… کاربرد و جایگاه خاص و جذاب خود را دارد.
هنر جذاب بادکنک آرایی

خصوصیات بادکنک های مورد استفاده در بادکنک آرایی

بادکنک هایی که برای دیزاین و بادکنک آرایی استفاده می شود با بادکنک های معمولی و ساده در گذشته کاملا متفاوت است که برای انتخاب آن ها باید نکاتی را رعایت کنید. بادکنک های مورد استفاده در دیزاین باید سه خصوصیت زیر را داشته باشد: ماندگاری و کیفیت بالای انها تغییر نکردن رنگ و کمرنگ نشدن انها بعد از باد شدن صاف و یکدست بودن و نداشتن رگه در سطح بادکنک ها معمولاً بادکنک های معمولی با قیمت پایین هستند عمر کمی دارند و بعد از یک روز باد آن‌ها کم می شود و برای 90 درصد بادکنک آرایی که حداقل به یک هفته ماندگاری نیاز دارند کارایی ندارد.

استفاده از گازهای هلیومی برای بادکنک آرایی

امروزه در بادکنک آرایی کمک گرفتن از گاز هلیومی جایگاه بسیار ویژه و خوبی را دارد و بدلیل سبک بودن و به نسبت بی خطر بودن این گاز در دیزاین و دکورسازی با بادکنک بسیار کاربردی است. و همچنین نسبت به دیگر روش های دیزاین با بادکنک در کمترین زمان انجام می شود.

مزایای بادکنک آرایی در مقابل سایر روش های دیزاین

آماده شدن سریع سهولت در جابجایی بادکنک آرایی به دیوار آسیب نمیرساند! قابلیت اجرا در هر مکان وجه اقتصادی هنری برای تمام مناسبت و مراسم ها حجم بالا
حجم بالا
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.