بهزی

پمپ هواده چیست و چه کاربردی دارد؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

پمپ هواده چیست و چه کاربردی دارد؟

پمپ هواده چیست؟

وظیفه کلی پمپ های هواده انتقال گاز یا هوا از یک به محیط به محیط دیگر و یا ایجاد خلاء در مخازن و فضاهای مختلف می باشد. بیشترین کاربرد پمپ هواده تزریق اکسیژن در آب و مایعات دیگر و انتقال ذرات از یک مکان به مکان دیگر می باشد. پمپ هواده با نامهایی چون ساید چنل، روتس بلوئر و وکیوم ساید چنل شناخته شده هستند. که این نوع پمپ ها در هر صنعتی که نیاز به دمندگی و مکندگی هوا دارد استفاده می شوند.

مزایای پمپ های هواده چیست؟

☑️ کاهش سر و صدا

اولین مزیتی که پمپ های در بر دارند، کاهش سر و صدا است. این محصول به بهترین نحو به کارکرد خود می پردازد به گونه ای که به هیچ وجه آلودگی صوتی بسیاری را ایجاد نمی کند.

☑️ حمل و نقل آسان

از دیگر ویژگی های مثبت پمپ های هواده، حمل و نقل آسان آن است. افراد می توانند این دستگاه را با کم ترین هزینه حمل و نقل کنند و به مکان های مد نظر شان هدایت نمایند. از دلایلی که باعث می شود حمل آسان تلقی شود، کوچک و کم جا بودن آن است.

☑️ مقاومت بالا

باید توجه داشته باشید که پمپ های هواده می توانند در صورت استفاده درست و اصولی طول عمر و مقاومت بسیار بالایی را داشته باشد. شما با یک بار هزینه می توانید طی سال های متعددی از این محصول استفاده نمایید.

کاربردهای پمپ هواده

از جمله کاربردهای پمپ هواده یا هوادهی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

▪️ تصفيه خانه فاضلاب ▪️ استخرهای پرورش آبزیان ▪️ صنایع نساجی ▪️ معادن ▪️ صنایع چوب و کاند ▪️ صنایع کاشی سرامیک و تولید سیمان ▪️ صنایع خودروسازی ▪️ صنایع بسته بندی ▪️ صنایع غذایی ▪️ صنایع نفت و کار ▪️ سیستم های انتقال مواد

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.