بهزی

کاربرد دیزل ژنراتور ولوو پنتا در تهران

زمان مطالعه 1 دقیقه

کاربرد دیزل ژنراتور ولوو پنتا در تهران

مجهز بودن این دستگاهها به سیستم هشداردهنده و محافظتی دیزل در صورت سرعت بیش از حد موتور و دمای بالای آب موتور دیزل .این سیستم های حفاظتی در دیزل ژنراتور ولوو پنتا مانع از وارد شدن خسارت و آسیب به موتور دستگاه می شوند.
موتورهای دیزل ژنراتور ولوو پنتا دارای یک رادیاتور فابریک مطابق با آخرین استانداردهای اروپا با حداکثر کارایی در سخت ترین مناطق آب و هوایی جهان میباشند .
دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا دارای یک سیستم الکترونیکی امنیتی هستند که این سیستم ایمنی مانع از افت توان و کاهش عملکرد این دستگاه در هنگام کار می شود. موتورهای ولوو پنتا تا ارتفاع 2000 متر از سطح دریا بدون هیچ مشکل و بدون ایجاد افت در توان، کار می کند.
موتورهای دیزل ژنراتورولووپنتا با کنترل دقیق جریان هوای ورودی، مصرف سوخت را به حداقل رسانده است و با کاهش مصرف سوخت موجب کاهش آلاینده های خروجی از اگزوز نیز می شود.
راه اندازی و استارت دیزل ژنراتور ولوو پنتا در صورت لزوم به صورت خودکار در حداقل زمان و با حداکثرتوان امکان پذیر میباشد و لذا برای استفاده بعنوان پشتیبان برق در پروژه ها ( دیزل ژنراتور اضطراری) بسیار مفید میباشند.
در انتها لازم به ذکر است که کلیه موتورهای مخصوص دیزل ژنراتور ولوو پنتا در کارخانه های اروپائی نظیرفرانسه، سوئد و آلمان طبق آخرین و بالاترین استانداردهای جهانی تولید می شوند و مشابه چینی ندارند لذا از کیفیت بالایی برخوردارند. دیزل ژنراتور کاشانی نماینده فروش دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا در تهران و شهرستان ها می باشد. برای خرید دیزل ژنراتور ولوو پنتا و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت دیزل ژنراتور ولوو پنتا با کارشناسان ما در پیشرو انرژی بهار تماس بگیرید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.