بهزی

ژنراتور دیزلی در تهران

زمان مطالعه 1 دقیقه

ژنراتور دیزلی در تهران

ژنراتور دیزلی می‎تواند در هر مکانی که نیاز به انرژی الکتریکی است، مورد استفاده قرار گیرد. در واقع وظیفه اصلی این دستگاه ها‎ تولید انرژی الکتریکی و تامین برق است.

همین موضوع باعث شده تا خرید و فروش دیزل ژنراتور در مرکز فروش دیزل ژنراتور در تهران با سرعت هرچه بیشتر انجام شود؛ چون که امروزه قطعی برق می‎تواند برای بسیاری از مجموعه ها‎ خطرناک، حادثه آفرین و یا حتی زیان‎آور باشد. البته کاربرد ژنراتور دیزلی فقط برای استفاده در زمان قطعی برق نیست. این دستگاه ها‎ می‎توانند در دو شرایط زیر برای محیط ها‎ی مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر از 3 ساعت برای یک مکان کارایی داشته باشد.

اگرچه انرژی الکتریکی تولید شده توسط ژنراتور دیزلی پرایم به‎اند‎ازه ژنراتور گازوئیلی اضطراری نیست؛ اما 75 درصد از توان خود را در اختیار سیستم قرار می‎دهد و با ذخیره 25 درصد باقیمانده اجازه می‎دهد تا مدت زمان بیشتری از برق اضطراری استفاده کنید.

دیزل ژنراتور دائم کار

یکی از پرفروش‎ترین موتور ژنراتور در مرکز فروش دیزل ژنراتور در تهران، دیزل ژنراتور دائم کار است. این مدل از انواع دیزل ژنراتور همانطور که از نامش مشخص است، به‎صورت دائم کار می‎کند و هیچ قطعی برقی در آن صورت نمی‎گیرد.

این نوع دستگاه ژنراتور برق برای زمانی مورد استفاده قرار می‎گیرد که نیاز است در طی ساعت‎ها‎ی طولانی و بدون وقفه دستگاه ژنراتور گازوئیلی اقدام به تولید برق کند. اگرچه این دستگاه‎ها‎ به‎صورت دائمی‎کار می‎کنند؛ اما باز هم نیاز به استراحت دارند. بنابراین، باید در بازه ‎های زمانی مشخص برای آن‎ها‎ یک موتور ژنراتور پشتیبان تهیه کنید تا در زمان استراحت، بتوانید از انرژی برق استفاده کنید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.