بهزی
گروه صنعتی سازه برتر طوس ، تولید جاروبرقی صنعتی در چهار دانگه تهران

گروه صنعتی سازه برتر طوس ، تولید جاروبرقی صنعتی در چهار دانگه تهران

چهاردانگه

جارو برقی صنعتی

از 1403/04/21 تا 1404/04/21
جارو برقی صنعتی
جارو برقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی یک دستگاه تمیزکننده قوی است که عمدتاً در محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود. این نوع جاروبرقی‌ها برای تمیزکردن سطوح بزرگ، مکان‌های با فعالیت شدید و مناطقی که نیاز به تمیزی عمیقتری دارند، پیشنهاد می‌شوند.

یک جاروبرقی صنعتی معمولاً دارای قدرت مکش بالا و مخزن بزرگی برای ذخیره آلاینده‌ها می‌باشد. قدرت مکش بیشتر وقتی مورد استفاده در سطوح خشک و توده‌های گرد و غبار بزرگ است تأثیر گذار است. همچنین، برخی از جاروبرقی‌های صنعتی قدرت جت هوا را نیز دارند که به ازدیاد عملکرد و تمیزی عمیقتر در برخی موارد کمک می‌کند.

معمولاً جاروبرقی صنعتی دارای سیستم فیلتراسیون پیشرفته‌ای است تا با حفظ کیفیت هوای منطقه، آلاینده‌ها را درون خود نگه دارد. این سیستم‌ها شامل فیلترهای HEPA (فیلتر هوای با کارایی بالا) هستند که قادر به حبس توده‌های ریز گرد و غبار و حتی ذرات معلق در هوا می‌باشند. این سیستم‌ها منجر به بهبود کیفیت هوا و بهداشت کارکنان می‌شوند و در کاهش آلرژی‌ها و مشکلات تنفسی نیز تأثیر دارند.

از دیگر ویژگی‌های جاروبرقی صنعتی می‌توان به سیستم کنترل قدرت و سرعت جاروبرقی، قابلیت تنظیم ارتفاع دستگاه برای تمیزی سطوح مختلف، راحتی استفاده، و دوام و مقاومت بالای آن اشاره کرد.

جاروبرقی صنعتی با توان عملکرد بالا و قابلیت انجام کارهایی همچون جمع‌آوری گرد و غبار، زباله‌ها، مانده‌های ساختمانی و صنعتی، شستشوی سطوح بزرگ و تمیزی عمیق، در بسیاری از صنایع مانند صنعت فلزات، ساختمان سازی، صنعت خودروسازی، کارخانجات غذایی و دیگر صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور خلاصه، جاروبرقی صنعتی با ارائه قدرت مکش بالا، سیستم فیلتراسیون پیشرفته، و قابلیت انجام تمیزی عمیق، تمیزی و بهداشت را در محیط‌های صنعتی بهبود می‌بخشد.

جهت مشاوره و خرید محصول با ما تماس بگیرید.