بهزی
گروه صنعتی بحرانی تامین و فروش قطعات صنعتی مورد نیاز صنایع در تهران

گروه صنعتی بحرانی تامین و فروش قطعات صنعتی مورد نیاز صنایع در تهران

تهران

Marine pump GTA قابل استفاده در صنایع دریایی

از 1403/07/02 تا 1404/07/02
Marine pump GTA قابل استفاده در صنایع دریایی

Marine pump GTA


پمپ‌های GTA عملکرد فنی بسیار عالی و برجسته‌ای دارند. این پمپ‌ها به راحتی نصب می‌شوند و بسیار چند منظوره هستند. به عنوان مثال، یک دستگاه جداساز روغن (اسکیمر) که با پمپ GTA مجهز شده است، می‌تواند به آسانی پمپ خود را جدا کرده و برای وظایف دیگر پمپاژ استفاده شود.


طراحی هندسی خاص داخلی پمپ GTA باعث می‌شود که عملیات پمپاژ به نرمی انجام شود و مایع بدون ایجاد امولسیون حرکت کند. همچنین، این طراحی کارآمدی حرکت مایع درون واحد را تضمین می‌کند. عملکرد آرام و کنترل آسان جریان، باعث کاهش کاویتاسیون و تضمین جریان یکنواخت می‌شود. از آنجا که این پمپ‌ها هیچگاه پرایم خود را از دست نمی‌دهند، بلافاصله پس از تماس با مایع، آماده به کار هستند.


### قدرت زیاد در بسته‌ای جمع‌وجور

موتورهای هیدرولیکی با گشتاور بالا این پمپ‌ها را بسیار کارآمد می‌کنند. مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف پمپ از 20 متر مکعب در ساعت تا 140 متر مکعب در ساعت (معادل 88-616 گالن در دقیقه) متغیر است و می‌توانند در دماهایی بین -20 تا +60 درجه سانتیگراد (-4 تا 140 درجه فارنهایت) و با فشار خروجی تا 14 بار کار کنند.


بدنه پمپ‌ها جمع‌وجور است و بسته به مدل و کاربرد مورد نظر، از جنس آلومینیوم مقاوم و سبک یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود. برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد و طول عمر بالا، تمام اجزای داخلی از مواد ضد اسید ساخته شده‌اند.