بهزی

سرویس چوب کامل عروس و داماد

فروش مبل و کارهای چوبی

زمان مطالعه 1 دقیقه

سرویس چوب کامل عروس و داماد

سرویس چوب عروس یکی از مهم‌ترین اجزای جهیزیه به حساب می‌آید و معمولا زوج‌های جوان توجه ویژه‌ای به آن دارند. آشنایی با اجزای تشکیل‌دهنده سرویس چوب عروس، به شما در تهیه سرویس چوب مناسب کمک می‌کند. پیش از خرید بهتر است با اجزای سرویس کامل چوبی برای منزل زوج‌های جوان آشنا شوید و سپس برای خرید وسایل مورد نیاز اقدام کنید. چنانچه قصد دارید سرویس کامل و جذابی تهیه کنید و تا سالیان سال از خرید و انتخاب خود راضی باشید، مطالعه این مقاله به بهترین خرید سرویس چوب عروس برای شما ختم خواهد شد.

سرویس خواب چوبی عروس شامل چه چیزهایی می‌شود؟

اکثر لوازم سرویس چوب عروس به خرید سرویس خواب مناسب ختم می شود. سرویس خواب عروس خود به اجزای مختلفی تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از: • تختخواب • میز آرایش یا میز توالت • پاف سرویس خواب • دراور • پاتختی موارد گفته شده اجزای اصلی سرویس خواب چوبی کامل عروس به‌شمار می روند. برخی از این اجزا مانند تخت خواب، پاتختی و میز آرایش از مهم‌ترین اجزای سرویس خواب هستند که در این بخش آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

تختخواب سرویس خواب چوبی عروس

تختخواب را می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین اجزای سرویس خواب نام‌ برد. تختخواب‌ها در سبک‌ها مدل‌ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شوند. به عنوان مثال سبک و طراحی تختخواب‌های موجود در سرویس خواب سلطنتی با تخت‌های سرویس خواب مدرن متفاوت است. ابعاد تخت‌های سرویس خواب عروس، در عرض ۱۴۰‌ سانتیمتر و طول ۲‌متر تولید می‌شوند. اگر به تختخواب بزرگ‌تری نیاز داشته باشید، بهترین گزینه برای شما سفارش تخت با ابعاد دلخواه است.

پاتختی سرویس خواب چیست و چه کاربردی دارد؟

پاتختی جزو وسایلی است که هر کسی آن را انتخاب نمی‌کند. اگر فضای کمی در اتاق خواب داشته باشید، قرار دادن پاتختی ممکن است کمی دست‌ و‌ پاگیر شود؛ با این حال اگر فضای کافی برای قرار دادن پاتختی چوبی دارید آن را از لیست وسایل خود خط نزنید؛ چرا‌ که وسیله‌ای کاربردی است. در انتخاب پاتختی مناسب علاوه‌ بر کیفیت و جنس آن، به رنگ پارچه آن نیز توجه کنید. هماهنگی و هم‌خوانی رنگ پارچه پاتختی با رنگ روتختی جلوه‌ای زیبا به اتاق خواب می‌بخشد.

خرید میز آرایش برای شروع صبح زیبا

میز آرایش یا میز توالت نیز جزو مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده سرویس خواب چوبی عروس به حساب می‌آیند. اهمیت میز آرایش جدید زمانی مشخص می‌شود که صبح‌ها برای رفتن به محل کار جایی را برای مرتب کردن و آراستن خود نیاز دارید. وجود میز آرایش در اتاق خواب باعث می‌شود در مدت زمان کوتاهی از لحاظ ظاهری خود را برای شروع روزی باکیفیت آماده کنید. میز توالت از دو بخش اصلی آینه و میز آن تشکیل شده است. برخی از آینه کنسول ها طوری تولید شده‌اند که آینه آن‌ها از میز جدا بوده و در مدل‌های دیگر آینه و میز به یک‌دیگر متصل هستند. از میز آرایش می‌توانید برای قرار دادن لوازم آرایش، جواهرات و زیورآلات استفاده کنید.

مبلمان منزل، شیرازه سرویس چوب عروس

مبلمان جزو اساسی‌ترین اقلام سرویس چوب عروس به‌حساب می‌آید. مبل‌ها علاوه‌بر کارایی فراوان، جلوه زیبایی به اتاق نیز می‌دهند. هنگام خرید مبلمان باید فضای اتاق، سبک دکوراسیون، کیفیت و راحتی آن را در نظر بگیرید. برای اتاق‌ها کوچک استفاده از یک دست مبل ۷‌نفره مناسب است.

میز ناهارخوری، پرکاربرد‌ترین قسمت سرویس چوب عروس ساده

میز ناهارخوری فقط برای سرو غذا نیست. این میز کاربرد‌های بسیاری مانند آماده‌سازی مواد غذایی برای پخت‌و‌پز، دورهمی‌های آخر شب، انجام تکالیف درسی و مطالعه نیز دارد؛ بنابراین، حتما زمان خرید میز ناهار خوری علاوه‌ بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

استفاده کمد لباس، برای نظم دادن به منزل

در پاسخ به این سوال که سرویس چوب عروس شامل چیست، کمد دیواری و کمد لباس را باید به‌عنوان بخش جدا نشدنی این سرویس نام‌برد. بخش عمده‌ای از نظم و یکپارچگی اتاق را مدیون کمد دیواری هستیم؛ زیرا همه لباس‌ها، کفش‌های اضافی، رختخواب‌ها و در مجموع همه وسایل اضافه را در خود جای می‌دهد. کمدهای دیواری به‌طور‌ کلی در دو نوع کمد دیواری ریلی و کمد دیواری لولایی تقسیم می شوند. کمد‌های ریلی به‌دلیل سبک باز‌و‌بسته شدن در آن‌ها مناسب اتاق‌های کوچک هستند. از طرفی کمدهای لولایی فضای بیشتر و دسترسی بهتری را در اختیار شما قرار می دهند.

میز تلویزیون، تکمیل‌کننده جهیزیه عروس

میز تلویزیون چوبی با فضای اتاق جلوه زیبایی می‌دهد. این میز جزو لوازمی به‌شمار می‌رود که برای هر خانه لازم است و مورد استفاده قرار می‌گیرد. میز‌های تلویزیون جزو متنوع‌ترین اجزای سرویس چوب عروس به‌حساب می‌آیند. برای هر سبک دکوراسیون، هر سلیقه و با هر ابعادی که مدنظرتان باشد، میز تلویزیون در بازار موجود است. این میز‌ها فقط برای نگهداری تلویزیون به‌کار نمی‌روند! میز تلویزیون محل مناسبی برای قرار دادن وسایل تزیینی نیز است. از کشو‌های آن می‌توانید برای قرار دادن لوازم مورد نیاز و دم‌دستی استفاده کنید. اگر اهل بازی باشید میز تلویزیون محل مناسبی برای قرار دادن کنسول بازی هم است. همچنین در هنگام خرید میز تلویزیون جدید به این نکته توجه کنید که در صورت داشتن فضای مناسب، حتما میز ناهارخوری ام دی اف ست میز تلویزیون و جلومبلی هم تهیه کنید.

میز جلو مبلی، محلی مناسب برای صرف چای با مهمان

میز جلو مبلی از وسایل مهم دیگر در سرویس چوب عروس است. این میز بسیار پر کاربرد است و نبودن آن شما را به دردسر خواهد انداخت. فرض کنید مهمانان شما روی مبل‌ها نشسته‌اند و شما برای آن‌ها چای می آورید؛ اگر میز جلوی مبل نداشته باشید چای را کجا قرار خواهند داد؟ این میز همچنین جای مناسبی برای قرار دادن گلدان و لوازم زینتی است تا با استفاده از آن‌ها جلوه زیباتری به فضای اتاق ببخشید.

با قرار دادن ویترین و بوفه در خانه، اتاقی جذاب و زیبا داشته باشید

ویترین و بوفه پذیرایی انتخاب افراد خوش سلیقه است. افرادی که می‌خواهند به کمک وسایل تزیینی و جذاب فضایی خاص و زیبا در اتاق ایجاد کنند. معمولا داخل بعضی از کمد‌ها آینه کار می‌کنند. همین موضوع به جذابیت و زیبایی اتاق اضافه می‌کنند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.