بهزی

تاریخچه شرکت بخار نیرو

زمان مطالعه 1 دقیقه

تاریخچه شرکت بخار نیرو

🔰در سال ۶۸ با هدف خدمت رسانی در بخش تاسیساتی و ساختمانی و با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان خبره این رشته رسما شروع به فعالیت در شهر مشهد نموده است.

🔰در سال ۱۳۷۱ همکاری خود را با شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایراند که مسئولیت نظارت بر ساخت و تولید دیگ های بخار و آب گرم و آبدار را دارد آغاز کرد
محصولات این شرکت بر اساس استاندارد های ملی ۷۹۱۱و ۴۲۳۱ و بین المللی 855،Bs2790وDln, 4757 طراحی و تولید می شود.

🔰در سال 1382 در استمرار ارتقا کیفیت تولیدات و عنایت پروردگار یکتا و سعی و تلاش متخصصان مجرب و همکاران پر تلاش، این شرکت موفق به دریافت اولین نشان استاندارد ملی اجباری دیگ های بهار در سطح استان پهناور خراسان گردید.
گستردگی و تنوع در تولیدات شرکت و ظرفیت های مختلف امکان انتخابی مناسب در کلیه پروژه های صنعتی و تاسیسات بیمارستان ها ،هتل ها و مجتمع ها و...را فراهم می سازد.

🔰تجهیز بسیاری از پروژه های صنعتی و تاسیساتی و مجتمع های تجاری - مسکونی با محصولات شرکت بخار نیرو در سراسر کشور و کشور های همجوار افتخاریست که حاصل اعتماد مصرف کنندگان به این مجموعه است.

🔰مدیریت شرکت بخار نیرو با تاکید بر نگرش و رعایت جلب رضایت مشتری ،بهینه سازی مستمر در فرآیند های مربوط به تولیدات محصولات و ارتقا کیفیت تولید محصولات و سیستم های حاکم بر شرکت را سرلوحه خویش قرار داده است.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.