بهزی

جست‌وجو

رنگهای کاهگل مصنوعی

زمان مطالعه 1 دقیقه

رنگهای کاهگل مصنوعی

کاهگل مصنوعی معمولاً در انواع و طیف‌های مختلف رنگی تولید می‌شود. در زیر برخی از رنگهای معمول کاهگل مصنوعی آورده شده است:

۱. رنگ کاهگل طبیعی (خاکی): یکی از پرطرفدارترین رنگهای کاهگل مصنوعی رنگ خاکی است که شباهت ظاهری بسیار زیادی با کاهگل سنتی دارد.

۲. رنگ قهوه‌ای تیره: رنگ قهوه‌ای تیره نیز یکی از رنگهایی است که کاملا با کاهگلهای سنتی شبیه است و استقبال زیادی از آن می شود.

۳. رنگ قرمز: یکی دیگر از رنگهایی که طرفداران خاص خودش را دارد رنگ قرمز است. کاهگل رنگ قرمز در اجرا بسیار زیبا خودش را نشان میدهد و بسیار به کاهگل ابیانه که خاک قرمز خاص خودش را دارد شبیه است.

۴. سایر رنگ‌ها: برخی از تولیدکنندگان ممکن است کاهگل مصنوعی را با رنگ‌های غیرطبیعی مانند زرد، سفید، خاکستری، نارنجی و ... تولید کنند. این رنگ‌ها برای استفاده در طراحی‌ها و محیط‌هایی با استایل‌های جدید و خلاقانه مناسب هستند. عموما کاهگل نانو با چنین رنگهایی بسته به سفارش مشتری تولید می شود و استقبال دوم زیادی از سمت همه ی مشتریان ندارد.

به طور کلی، رنگهای مختلف کاهگل مصنوعی به افراد با سلایق متنوع کمک میکند که بتوانند بهترین انتخاب را با توجه به نمای ساختمان و یا سایر اِلِمان ها داشته باشند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.