بهزی

جست‌وجو

تولید روکش کامیون های کشنده سنگین دوزندگی پارت در سبزوار

زمان مطالعه 1 دقیقه

تولید روکش کامیون های کشنده سنگین دوزندگی پارت در سبزوار

روکش های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته چرمی و پارچه ای تقسیم می شوند که مهمترین ویژگی های هریک از روکش های صندلی عبارتند از:

✔️مزایای روکش صندلی پارچه ای خودرو

از مهم ترین مزیت های روکش های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنها است . این روکش ها برخلاف روکش های چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمی شوند و گرمای کمتری را به خود جذب می کند همچنین این روکش ها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل می کند و باعث گرم شدن سرنشین می گردد.

✔️ مزایای روکش صندلی چرم خودرو

⚜️روکش های چرم نوع دیگری از روکش ها هستند که مزیت بزرگی دارند و آن سهولت در نظافت و تمیز کردن آن ها است ، در این نوع از روکش ها با یک دستمال مرطوب نیز می توان کثیفی ها را به راحتی از بین برد پس بسیار مناسب خانواده های دارای فرزندان خردسال است. ⚜️این جنس برای خودروهای آژانس و مسافربری بسیار مناسب بوده و همچنین کسانی که بیشتر از خودروی خود با لباس کار استفاده کرده و مجبور به حمل وسایلی با خودرو هستند، بهتر است از این نوع روکش استفاده کنند روکش های چرمی نمای اسپرت تری دارند و برای افرادی توصیه می شود که به ظاهر اسپرت داخل خودرو اهمیت می دهند. ⚜️این نوع روکش ها برخلاف روکش های پارچه ای در تابستان موجب گرمای بیشتر خودرو عرق کردن می شوند و در زمستان موجب می شوند داخل خودرو دیرتر گرم شود و سرنشینان سرمای بیشتری را تحمل نمایند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.