بهزی

مزیت کامیون اتاق دار برای باربری

زمان مطالعه 1 دقیقه

مزیت کامیون اتاق دار برای باربری

🚚 کامیون 🚚

از دیر باز که صنعت حمل و نقل به وجود آمد وسایل آن نیز روز به روز در حال به روزرسانی شدن بود تا به امروز که این کار به وسیله کامیون های کوچک و بزرگ صورت می گیرد از این خودرو ها برای حمل و نقل کالا هایی بزرگتر از حد ظرفیت خودرو های باربری کوچک تر از جمله نیسان و نیسان وانت ها میبشاد استفاده می شود که این وزن در حدود حد اکثر 6 تن و حد اقل 3 تن می باشد که از کاممیون های کوچکتر اغلبا در باربری های تهران و باربری های داخل شهری و کامیون های بزرگتر برای حمل بار های خارج از شهر مورد استفاده قرار می دهند .
انواع کامیون ها بر اساس مورد اسفاده آنها عبارتند از: 🚚 کامیون های کمپرسی از این نوع کامیون ها برای بار هایی که تخلیه بار بار توسط کمپرس صورت میگیرد و بار های فله ای در دست ساخت اسفاده می شود 🚚 کامیون خاور از این کامیون ها اغلبا در باربری های تهران و شهرستان برای حمل اثاثیه و وسایل منزل استفاده می شود و ظرفیت حداق و حداکثری که در بالا گفته شد را دارا می باشد (حد اقل 3 تن و حداکثر 6 تن ) 🚚 کامیون اتاق دار کامیوت اتاق دار به خودرو های حمل و نقلی میگویند که داراری اتاق بوده وبرای بار هایی که مهم هستند و باید ایمنی آنها حفظ شود کاربرد دارد. 🚚 کامیون های مسقف یا سقف دار که برای حمل و ارسال اثاثیه و مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد .
🚚 کامیون های یخچال دار این خودرو ها را در مقاله ای به صورت کانل مورد بررسی قرار داده ایم و مناسب حمل بار هایی که نیار به دمای پایین برای جلوگیری از فساد و خرابی در بار میشود مانند مواد لبنی و گوشت و مرغ و حتی دارویی مورد استفاده قرار می گیرد . 🚚 کامیون بونکر همانطور که قطعا دیده اید از این خودرو ها باربری های تهران و شهرستان ها در مواردی که بار قابل حنل مواد جامد شکل پذیر مانند سیمان و .. مورد استفاده قرار می دهند . 🚚 کامیون ترانزیت ( برزنتی ) از این بار ها اغلبا در بار های گمرکی و بار هایی که باید به کشور های دیگر صادر شوند و نیار به پلمپ کردن دارد مورد استفاده قرار می گیرد . 🚚 کامیون تریلی بوژی این کامیون بسیار غول پیکر مه معروف به هزار چرخ نیز میباشد در حمل بار های فوق سنگین استفاده میشود و علت نام گذاری آن ابه هزار چرخ این است که با دارا بودن چرخ های زیاد وزن بار را تقسیم کرده و باری توزیع فشار روی جاده کاربرد دارد .

🚚 مزایای کامیون های اتاق دار 🚚

این خودرو ها مزایای بسیار زیادی را برای باربری های تهران و خارج شهری دارند که این مزایا عبارتند از: 1- فضای کابینی که در خودرو وجود دارد بسیار مناسب برای ذخیره و بارگیری میباشد . 2- فضای خارجی این کابین ها محل بسیار مناسبی برای بندینگ و تبلیغات برند آنها می باشد حتی از این فضا ها خود باربری های تهرات و شهرستان نیز برای معرفی و تماس با شرکت آنها استفاده می کنند . 3- این خودرو ها برای بار گیری از درب عقب استفاده میکنند که موجب راحتی بسیار زیاد در بارگیری و تخلیه بار میشود . 4- مورد چهرم و میتوان گفت یکی ار مهم تریم دلایل برای ابداع در ساخت این چنین کابین هایی این است که فضای حمل بار کاملا بسته بوده و بار از انواع خطرات احتمالی مانند بارندگی خاک و.. در امان است و یکی از کم ریسک ترین خودرو ها برای حمل بار های مهم مانند وسایل و اثاثیه منزل و مبلمان و … کاربرد دارد به همین دلیل است که این خودرو بسیار محبوب در باربری تهران می باشد چون کابرد زیادی در باربری تهران دارد .
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.