بهزی

جست‌وجو

برترین نکات خرید نرده چوبی

زمان مطالعه 1 دقیقه

برترین نکات خرید نرده چوبی

1- اهمیت به کیفیت
از موارد مهم در انتخاب و خرید نرده چوب، کیفیت است. برخی چوب ها در مقابل نفوذن حشرات و یا آسیب هایی همچون شکستگی، فرسایش، خط و خش و نفوذ رطوبت خیلی ضعیف هستند و برخی دیگر استحکام خوبی دارند. در نتیجه در انتخاب و خرید نرده چوب باید به کیفیت آن توجه کرد.

2- اهمیت به قیمت نرده چوبی
نرده هایی که چوب طبیعی دارند و از چوب های خوبی ساخته شده اند، عموما به قیمت های بالایی به فروش می‌رسند. از دلایل قیمت بالای آن ها می‌توان به زیبایی و لوکس بودن چوب طبیعی و ساخت سخت تر آن ها اشاره کرد. طراحی چوب، جنس و نوع چوب در قیمت نرده چوبی تاثیر گذار می‌باشند.

نرده های چوبی ارزان عموما از کیفیت پایینی برخوردار هستند و نقش و نگار کمتری دارند. این نرده ها، نرده های ساده نام گذاری می‌شوند. اما نرده هایی که طرح آن ها پیچیدگی بیشتری دارد، قیمت بیشتری را نیز دارا می باشند.

3- توجه به طرح و کاربرد نرده چوبی
نرده های ظریف بهتر است که در فضای داخلی استفاده شود و نرده هایی که استحکام بیشتر و ظرافت کمتری دارند، بهتر است در فضای باز استفاده شوند. به هر حال کاربرد نرده ها نیز بسیار تاثیر گذار است. برای مثال برای نرده های چوبی باغچه بهتر است از نرده هایی استفاده شود که مخصوص باغچه هستند و دربرابر به نفوذ رطوبت دوام بالایی ۴- توجه به رنگ نرده چوبی
حتی رنگ نیز در انتخاب و قیمت نرده چوبی تاثیر دارد. رنگ باید هارمونی خوبی با دکوراسیون و دیزاین چه بیرونی و چه داخلی داشته باشد.

مزایای نرده چوبی چیست؟

برای هر خریدی نیاز به دانستن مزایای محصول مورد نظر داریم. مزایای نرده چوبی چیست؟ از جمله مزایایی که می‌توانیم به آن ها اشاره ای داشته باشیم، طول عمر بالای نرده های چوبی، تغییر شکل ندادن آن ها در طولانی مدت، استفاده در انواع محیط مانند تراس، پشت بام، حیاط و…، امکان تطبیق با انواع طراحی ها، زیبایی و لوکس بودن، امکان استفاده از آن در فضای باز به دلیل استفاده از پروفیل مناسب نرده و…می‌باشد.

- امکان استفاده در انواع محیط
- امکان استفاده در فضاهای بسته و باز
- زیبایی و لوکس بودن
- طول عمر بالا
- مقاومت در برابر تغییر شکل در مدت زمان طولانی

- تنوع طرح
- تنوع چوب
- تنوع رنگ
- زیبایی منحصر به فرد

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.