بهزی

جست‌وجو

انواع حصار توری

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع حصار توری

🔷حصار توری با روکش گالوانیزه و یا فولاد ضد زنگ🔷

این محصول، کیفیت بسیار بالایی دارد و طول عمر مفید آن را می توان بازه زمانی 50 سال تخمین زد. در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و برای مناطقی با آب و هوای شرجی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. وزن مناسب و انعطاف پذیری بالا، از دیگر مزایای حصار توری یا فنس با روکش گالوانیزه گرم است.

🔷حصار توری با روکشpvc🔷

در ساخت این محصول، علاوه بر روکش گالوانیزه گرم، از یک لایه روکش pvc نیز استفاده می شود که دوام و کیفیت این حصار را دو برابر می کند. به طور کلی می توان گفت، کیفیت توری حصاری با روکش pvc، نسبت به فنس با روکش گالوانیزه گرم، بیشتر بوده و دوام بالاتری در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی دارد. علاوه بر این، زیبایی ظاهری حصار توری پی وی سی، نسبت به سایر حصارها بیشتر است و برای استفاده در محیط هایی مانند خانه های ویلایی، پارک ها، استادیوم و زمین های ورزشی، مناسب تر است.

🔷حصار توری مفتول سیاه🔷

مفتول سیاه که به مفتول پخته نیز معروف است، در ساخت حصارهای توری و فنس های توری کاربرد دارد. فنس مفتول سیاه، نسبت به فنس های گالوانیزه گرم و pvc، مقاومت کمتری در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد. بنابراین اگر منطقه ای که برای حصار بندی در نظر گرفته شده، دارای آب و هوای مرطوب است، حصار توری گالوانیزه گرم و pvc، انتخاب مناسب تری است.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.