بهزی

جست‌وجو

🔶تنوع رنگ و طرح کاغذ دیواری🔶

از جمله مزیت های کاغذ دیواری می توان به تنوع طرح و رنگ بندی کاغذ دیواری اشاره کرد. کاغذ دیواری ها هم از نظر طرح و هم بافت بسیار متنوع هستند. درست است که سایر دیوار پوش ها هم تنوع رنگی دارند اما بدلیل چاپی بودن این نوع از دیوارپوش ها تقریباً هر طرحی را می توان به صورت کاغذ دیواری در اختیار داشت. این ویژگی در کنار بافت کاغذ ها که حالتی سه بعدی در آن ایجاد می کند می تواند تمام جنبه های مهم یک فضا شامل ابعاد فضا، ویژگی های معماری و حس و حال آن را تحت تأثیر قرار داد.

🔶سرعت نصب و اجرا🔶

نصب کاغذ دیواری خیلی سریع صورت می گیرد و در مدت زمان کوتاهی می توان کار اجرای آن را به پایان رساند. درحقیقت اگر نصاب حرفه ای باشد می تواند یک فضای 100 متری را در عرض چند ساعت با کاغذ دیواری بپوشاند. کار نصب این دیوارپوش با کمترین ریخت و پاش ها صورت می گیرد و نیازی به تخلیه کامل بدین منظور نیست.

🔶نگهداری از کاغذ دیواری🔶

این روزها اغلب کاغذ دیواری ها قابل شستشو هستند و فقط درجه تحمل رطوبت آنها با هم تفاوت دارد می توانید انواع کاغذ دیواری ها را اینجا ببینید. انواع پی وی سی بیشترین و کاغذهای نانوون کمترین میزان تحمل رطوبت را دارا می باشند. اما در هر صورت می توان انواع کاغذ دیواری را با یک دستمال مرطوب تمیز کرد. البته میزان آب مورد استفاده نباید در حدی باشد که بافت را خیس بکند. در صورت نیاز حتی می توان از شوینده های مخصوص بدین منظور استفاده کرد.

🔶دوام بالا🔶

کاغذ دیواری ها از نظر جنس تنوع بالایی دارند و همانطور که انتظارش می رود از نظر دوام و طول عمر نیز متفاوت خواهند بود. انواع باکیفیت آن می توانند طول عمری بین 10 تا 15 سال داشته باشند. البته علاوه بر جنس زیرکاری، نحوه نصب و شرایط نگهداری از آن می تواند بر طول عمر آن تأثیر مستقیم داشته باشد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.