بهزی

جست‌وجو

تولید سبد میوه بهین پلاست

زمان مطالعه 1 دقیقه

تولید سبد میوه بهین پلاست

❇️ یکی از فاکتورهای مهم در تولید سبد میوه، طراحی ظاهری این محصولات می باشد که در آن پارامترهایی چون وزن مخصوص، استحکام کششی، استحکام ضربه، خواص گرمایی و … مد نظر قرار می گیرد.

❇️ در پروسه ساخت این محصولات توجه به وزن قطعه نهایی، طراحی قالب و انتخاب دستگاه تزریق مناسب از نظر سایز دستگاه و سرعت آن از موارد مهم به شمار می آیند. همچنین انتخاب نوع مواد پلاستیکی و رنگ های افزودنی در این راستا تاثیرگذار خواهد بود.

❇️ هنگامی که صحبت از تولید سبد میوه به میان می آید، انتخاب دستگاه تزریق مناسب به عنوان بزرگترین چالش مطرح می گردد.

❇️ مدت زمان سیکل تولید، قدرت تولید، ثبات در دراز مدت، جنس سیلندر و مارپیچ دستگاه به دلیل استفاده از مواد ضایعاتی، قدرت تایبار ها به دلیل نیاز به فشار بالا در تولید سبد میوه و مواردی از این دست در صرفه اقتصادی تولید این محصولات پرطرفدار و نیز پایین نگه داشتن قیمت تمام شده ی آن تاثیر به سزایی دارد.

✅چشم انداز بهین پلاست✅

مدیران بهین پلاست نیریز تلاش میکنند روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، و محصولات متنوع و با کیفیت همراه با قیمت تمام شده، مناسب و رقابتی رابه بازار عرضه نمایند و با ورود به گروههای دیگر مانند لوازم خودرو،لوازم آشپزخانه، اسباب بازی و … به عنوان یک تولید کننده برتر ایرانی گامی بزرگ در صنعت پلاستیک در داخل و خارج از کشور بردارد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.