بهزی

جک درب پارکینگ ریلی

زمان مطالعه 1 دقیقه

جک درب پارکینگ ریلی
جک ریلی پارکینگ چیست؟

جک درب پارکینگ ریلی شبیه به درب های اتوماتیک پارکینگی هستند که بدنه تمام فلزی دارند و با ریموت از راه دور قابل کنترل هستند. این درب ها با توجه به عرض ورودی حیاط منزل یا باغ و ویلا در اندازه و ابعاد مختلفی تولید و نصب میشوند.


انواع جک ریلی:

🔸 ریلی (درب های پر تردد)
🔸 بازویی(درب های کم تردد)

جک های برقی چه در نوع ریلی و چه نوع بازویی در برندهای مختلفی تولید شده اند. بهترین نوع این جک های ریلی ساخته شده ایتالیایی هستند که همچنان نبض بازار را در دست دارند همچنین برخی از برندهای فعال ایرانی می توانند کارائی مشابه برندهای خارجی را داشته باشند.

ویژگی های استفاده از جک ریلی درب پارکینگ

 

  1. از مهم ترین ویژگی های استفاده از این محصول می توان از آنها برای درب های با وزن بالای 600 کیلوگرم استفاده کرد. یعنی در واقع این جک ها جزو جک های سنگین و نیمه سنگین محسوب می شوند. در تکنولوژی های جدید از این جک ها استفاده زیادی  شده است،  زیرا به دلیل کم بود جا در خانه ها از این درب ها استفاده بیشتری می شود و تکنولوژی هم که برای جک ریلی در نظر گرفته شده است بسیار هوشمند است. سیستمی که برای جک ریلی در نظر گرفته شده است از نوع سیستم های بلو باس یا دو سیم می باشد.
  2. از سیستم های دو موتور  در برخی از جک های ریلی پارکینگ استفاده شده است که قابلیت سنسور های را حرارتی دارد و معمولا برای درب های کشویی دوبل استفاده می گردد.
  3. در این جک ها کلید خلاص کن اضطراری هم در نظر گرفته شده تا در زمان های اضطراری امکان متوقف کردن جک ریلی وجود داشته باشد. تنظیم شتاب اولیه و کاهش سرعت در زمان بسته شدن درب یکی دیگر از ویژگی هایی است که برای این جک ها اعمال شده است.
  4. ست کردن ریموت برقی برای این جک ها کاری بسیار آسان است و حتی در بعضی مواقع از بسیاری از جک های سنگین و نیمه سنگین برای درب های تک لنگه و دو لنگه هم ساده تر است.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.