بهزی

جست‌وجو

حمل خودرو ، شرکت امداد خودرو یک کش و خودروبر رشیدی

زمان مطالعه 1 دقیقه

حمل خودرو ، شرکت امداد خودرو یک کش و خودروبر رشیدی

اگر مجبور شدید تا گزینه حمل خودرو و بکسل را انتخاب کنید، دقت داشته باشید تا سیم و یا طناب محکمی را به قسمت‌های محکم خودرو متصل نمایید. اگر نتوانید این کار را به درستی انجام دهید، امکان دارد تا خودروی شما خسارت بیشتری ببیند. شاید بتوان یک مکانیک سیار پیدا کرد و مشکل تعمیر خودرو را حل کرد ولی گاهی ممکن است، مشکل به راحتی برطرف نشود. در صورتی که قادر نبودید از مکانیک سیار استفاده کنید و یا مشکل جدی‌تری برای ماشین رخ داد، می‌توانید برای درخواست یدک‌کش و حمل خودرو با خودرو بر و جرثقیل خودروبر رشیدی در کرمان تماس بگیرید.

انواع یدک‌‌کش، حمل خودرو و بکسل با توجه به خودرو

به طور معمول در اتوبارها و باربری‌ها برای حمل و جابجایی خودروها از سه دسته ماشین متفاوت استفاده می‌شود. خودروهایی سبکی که شامل وانت پراید، وانت نیسان و وانت معمولی می‌باشد. ماشین‌های نیمه سنگین که شامل کامیون، کامیونت، خاور ایسوزو و هیوندا است و دسته ماشین‌های سنگین که شامل انواع تریلی، ترانزیت، کمپرسوری، کفی‌ها، تریلی تانکر فاو و مواردی از این دست هستند. حتماً دقت داشته باشید که برای حمل انواع خودرو باید استاندارد مورد نظر رعایت شود. بهتر است یدک کش شماره داشته باشد و تا حد امکان به محل مشکل نزدیک باشد. همچنین دارای قیمت مناسبی باشد و در کمترین زمان ممکن خوروی دچار مشکل، بکسل شود.

تفاوت بین خودروبر و یدک‌کش

ماشین خودروبر دارای کفی است؛ خودرو شما بر روی آن سوار شده و سپس به سمت مقصد حرکت می‌کند. در این مدل امنیت جابه‌جایی ماشین بیشتر است و امکان خرابی و حادثه کمتری برای ماشین وجود دارد. بیشتر از ماشین خودروبر برای حمل ماشین های مدل بالا یا انتقال ماشین‌های صفر از کارخانه به نمایندگی استفاده می‌شود. اما یدک‌ کش به وسیله زنجیر یا سیم بکسل، خودروی شما را به انتهای قلاب خودرو متصل کرده و تا مقصد به دنبال خود می‌کشد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.