بهزی

معرفی اجزای کابین آسانسور

زمان مطالعه 1 دقیقه

معرفی اجزای کابین آسانسور

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند قیمت کابین آسانسور و نوع ظاهر آن را تعیین کند، اجزا کابین آسانسور هستند. مهم ترین اجزای کابین عبارت اند از :

♦️ دیوار های کابین ♦️

دیوار های کابین آسانسور از بخش های مختلفی ساخته می شود. در ساخت دیوار های کابین آسانسور می توان از مواد و روکش و الگو های مختلفی استفاده کرد تا آن را زیبا و مطابق سلیقه مشتری در آورد. این دیوار ها مهم ترین عامل تعیین کننده در ایجاد حس راحتی و کیفیت سفر مشتریان شما است.

♦️ سقف کابین ♦️

یکی از مواردی که باید در یک کابین آسانسور مدرن یا لوکس در نظر گرفته شود، طراحی سقف کابین است. یک آسانسور با فضای داخلی و نور سقف مناسب می تواند حس راحتی بیشتری به مشتریان شما بدهد و کابین را نیز زیباتر جلوه دهد. انواع مختلفی از سقف کابین آسانسور وجود دارد؛ مانند سقف نوری سرپوشیده، محیطی، سقف نور گلدانی یا حتی سقف کاذب که باید با استفاده از نظر مشتری انتخاب شود. در این قسمت برای آشنایی با کابین آسانسور باید گفت که تمامی این نورپردازی ها با استفاده از LED ها انجام می شوند که مصرف انرژی را به شدت کاهش می دهند و در هزینه ها صرفه جویی می کنند.

♦️ روکش درب ♦️

برای آشنایی با کابین آسانسور و اینکه چه عواملی می تواند بر زیبایی بیشتر آسانسور تاثیر بگذارد، می توان به روکش درب آسانسور اشاره کرد. برای تغییر و زیباتر کردن ظاهر آسانسور های محل کار خود می توانید از قاب های مختلفی برای درب آسانسور استفاده کنید. این کار یکی از آسان ترین و ارزان ترین راه های موجود برای زیبایی بیشتر آسانسور ها است. برای مثال می توانید از روکش های فلزی ای که استیل ضد زنگ دارند استفاده کنید. این روکش ها در الگو های مختلف موجود هستند تا بتوانید گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

♦️ نشانگر آسانسور ♦️

یکی از مواردی که می تواند کابین آسانسور شما را زیباتر جلوه دهد، نشانگر آسانسور است. گاهی اوقات ممکن است که به نمایشگر کوچک بالای آسانسور نگاه کنید تا بفهمید آسانسور در کدام طبقه است و کی به طبقه شما می رسد. این نمایشگر کوچک، نشانگر آسانسور نام دارد و می توانید آن را در مدل های مختلف و شخصی سازی شده سفارش دهید تا بتوانید آسانسور را زیباتر کنید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.