بهزی
ساخت نصب و فروش انواع تابلوهای تبلیغاتی ایده آل در تبریز
ساخت نصب و فروش انواع تابلوهای تبلیغاتی ایده آل در تبریز

ساخت و نصب انواع حروف برجسته چلنیوم ساده پانچ دار لبه سویدی پلاستیکی و استیل طلایی ساخت انواع تابلوی فلکسی و بنری ساخت انواع بیلبورد

نکات مهمی در مورد تابلوهای تبلیغاتی

زمان مطالعه 1 دقیقه

نکات مهمی در مورد تابلوهای تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی باید به گونه‌ای باشند که تأثیر ماندگاری و برق‌آسا در حافظه مشتری بگذارند؛ به‌طوری که وقتی بیننده پس از خواندن آن‌ از محل دور شد، همچنان به تبلیغ و موضوع آن فکر کند. تابلوهای تبلیغاتی باید در زمان بسیار کوتاه قابل خواندن باشند. در حالی که افراد سوار بر اتومبیل با سرعت زیاد از کنار یک تابلوی تبلیغاتی عبور می‌کنند، سرنشینان باید بتوانند آن را بخوانند و یا پیام مورد نظر را به سرعت دریافت کنند. به همین دلیل، در این مقاله نکاتی در مورد ویژگی‌های تابلوهای تبلیغاتی اثربخش بیان کرده‌ایم.

انتخاب جای مناسب برای تابلوی تبلیغاتی انتخاب جای مناسب در اجاره تابلو تبلیغاتی اهمیت بسیار زیادی دارد. تابلوهای تبلیغاتی انواع متفاوتی دارند. تابلوهای ثابت و دیجیتال کاربردهای متفاوتی دارند. در مکان‌هایی که مخاطب توقف بیشتری می‌کند، مانند چهارراه‌ها یا مسیرهای پر رفت و آمد در اتوبان‌ها، استفاده از تابلوهای دیجیتالی می‌تواند مؤثر باشد. در مکان‌هایی که امکان ایستادن مخاطب و نگاه کردن او به پیام وجود دارد، می‌توان از این شیوه تبلیغاتی استفاده کرد، اما بیلبورد‌های ثابت را می‌توان در نقاطی نصب کرد که حرکت مخاطب از مقابل آن شدت بیشتری دارد. جذابیت بصری در طراحی تابلوها اگر قرار است این تبلیغات بر سر راه کسانی قرار بگیرد که پیاده در حال عبور هستند و در نتیجه فرصت بیشتری برای دقت به پیام تبلیغاتی دارند، می‌توانیم بیشتر از نماد‌های نوشتاری استفاده کنیم اما اگر مخاطب ما سوار بر وسیله نقلیه است، بدون شک امکان بیشتری برای جلب توجه او با استفاده از طرح وجود دارد و تکیه بر نشانه‌های‌ بصری می‌تواند موفقیت بیشتری را در پی داشته باشد. تبلیغات محیطی نیاز بیشتری به جذابیت بصری دارند. شاید در بعضی دیگر از انواع تبلیغات، یک پیام نوشتاری یا صوتی تأثیر بالایی بر مخاطب بگذارد، اما در تابلوهای تبلیغاتی به یک عنصر جذاب و شگفت‌انگیز احتیاج داریم که بتواند مخاطب در حال حرکت ما را به خود جلب کند.

سرعت انتقال پیام در تابلوهای تبلیغاتی سرعت انتقال پیام در تبلیغات محیطی حرف اول را می‌زند و اهمیت آن از همه بیشتر است. پیام باید به گونه‌ای باشد که سریع به مخاطب منتقل شود. این مسئله در هنگام ساخت تبلیغ برای مخاطبانی که در اتوبان‌ها یا خیابان‌ها در حال حرکت هستند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اگر قرار است مخاطب‌مان را در میان حجم انبوه پیام‌هایی که مقابلش هستند به خود جلب کنیم، باید شیوه‌ای را برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی انتخاب کنیم که پیام را در یک نگاه به او برساند. تابلوی تبلیغاتی نباید زیاد شلوغ باشد و استفاده از فضاهای خالی گاهی اوقات بیشتر از گنجاندن حجم زیادی از محتوا به ما کمک می‌کند. تبلیغ باید یک نقطه کانونی داشته باشد که بیشترین توجه مخاطب را به خود جلب کند.