بهزی

جست‌وجو

راهنمای خرید انواع سرویس خواب پسرانه

فروشگاه کالای خواب کودک

زمان مطالعه 1 دقیقه

راهنمای خرید انواع سرویس خواب پسرانه
همان‌طور که می‌دانید سرویس تختخواب مدل دخترانه یا پسرانه، برای کودک و نوجوان امروزی بسیار مهم است. سرویس خواب‌ها انواع مختلفی داشته که می‌تواند متناسب کودک، نوجوان، دختر، پسر، اتاق مشترک و… باشد. سرویس‌های خواب، بسته به نوع، متریال، طرح و سایر عوامل، قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت.

سرویس لحاف و تشک پسرانه

سرویس خواب پسرانه، در واقع سرویس خوابی است که متناسب با روحیات و نیازهای پسران تولید شده باشد. همان‌طور که می‌دانید، در میان اجزای سرویس خواب نواجوان، تخت خواب مهم‌ترین جزء خواهد بود. البته سایر اجزا نیز به‌اندازه خود اهمیت دارند که در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

سرویس تخت خواب پسرانه:

همان‌طور که می‌دانید، پسرها روحیه سرسخت‌تر و به‌تبع سلیقه متفاوتی با دختران دارند. روحیه پسرها، خوشایند دانستن ماشین، هواپیما، تفنگ، رنگ‌های خنثی رو به تیره و… را ایجاب می‌کند. به همین دلیل تخت خواب پسران بسته به سن می‌تواند تم مرتبط با سلیقه آن‌ها را داشته باشد. برای مثال اگر قصد خرید برای سرویس خواب نوزاد پسر را دارید، بهتر است از رنگ آبی روشن، طوسی و… استفاده کنید. پسربچه‌ها نیز اغلب تخت خواب‌های ماشین شکل و… را می‌پسندند. در رابطه با سرویس خواب نوجوان و بزرگ‌تر نیز می‌توان از رنگ‌هایی مانند خاکستری، سرمه‌ای، قهوه‌ای و… استفاده نمود.

پاتختی سرویس خواب پسرانه:

همه ما می‌دانیم که پاتختی، جزء لوازم جانبی و همراه با تخت خواب است. از آن جا که پسران اکثراً کلی‌نگر هستند، شاید وجود یا عدم وجود پا تختی برایشان مهم نباشد، اما در کل پاتختی برای نگه داری وسایلی چون کتاب، موبایل، چراغ خواب و… می‌تواند استفاده شود.

میز آرایشی:

شاید فکر کنید که از آن جا که پسران، چندان با لوازم آرایش سر و کار ندارند، پس میز آرایش هم نیاز نخواهند داشت؛ اما به هر حال پسرها نیز از وسایلی برای آراسته شدن، از جمله سشوار، اتوی مو، ضد آفتاب، انواع ژل مو و… نیز استفاده می‌کنند که می‌تواند برای نگه داری آن‌ها از میز آرایشی بهره ببرند.

کمد سرویس خواب پسرانه:

کمد سرویس خواب پسرانه باید متناسب با وسایل معمول پسرانه ساخته شود. همچنین تم و رنگ آن نیز باید متناسب و هماهنگ با سایر اجزای سرویس خواب باشد

جنس سرویس خواب پسرانه از چیست؟

امروزه اغلب برای ساخت سرویس خواب‌ نوجوان از چوب و ام دی اف استفاده می‌شود؛ اما بنا به نیاز، بودجه و سلیقه می‌توان از فلز نیز برای ساخت این احتیاجات استفاده نمود.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.