بهزی

جست‌وجو

چند نکته برای شیک پوشی آقایان

زمان مطالعه 1 دقیقه

چند نکته برای شیک پوشی آقایان
فرقی نمی‌کند که استایل مردانه با کت چرم برای شما جذاب‌تر است یا یک استایل رسمی؛ شیک‌پوشی مفهومی است که همه به خوبی آن را درک می‌کنند. نکات جزئی وجود دارند که می‌توانند شما را از یک مرد با ظاهری عادی به یک مرد خوش‌تیپ و جذاب تبدیل کنند.
نکاتی که در ادامه آن‌ها را مطرح می‌کنیم را حتما بخوانید و در لباس پوشیدنتان از آن‌ها استفاده کنید تا همیشه جذاب باشید.
👔 بهتر است در کمد خود یک پیراهن طوسی و یک کمربند مشکی ساده داشته باشید؛ این دو به راحتی با لباس‌های مختلف ست می‌شوند. 👔 اگر می‌خواهید جوان‌تر به نظر برسید از کراوات‌های باریک تیره‌‌رنگ استفاده کنید. 👔 برای جلوگیری از آسیب دیدن و برق افتادن پیراهن‌ها هنگام اتو، یک تکه پارچه کتان بین پیراهن و اتو قرار دهید. 👔 استفاده از اکسسوری‌های مردانه مانند شال، دستمال گردن، دکمه سردست، ساعت مچی و … می‌تواند ظاهر شما را بسیار خاص‌تر و جذاب‌تر کند.
👔 اگر می‌خواهید از مد روز فاصله نگیرید، هر سال پیراهنی به رنگ سال بخرید و در تیپ‌های کژوال خود از آن استفاده کنید. 👔 مطابق با سن خود لباس بپوشید. 👔 اگر اندام چاقی دارید، پیراهن‌های راه راه عمودی برای شما انتخاب مناسب‌تری هستند و اگر لاغر اندام هستید، بهتر است از پیراهن‌های چهارخانه و راه راه افقی استفاده کنید. 👔 داشتن یک شلوار مشکی و پیراهن آکسفورد از ملزومات کمد لباس آقایان شیک پوش است.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.