بهزی

جست‌وجو

اسامی انواع کتانی اسپرت

زمان مطالعه 1 دقیقه

اسامی انواع کتانی اسپرت

کتانی plimsolls

این نوع کتانی ها، کتانی های ساده در عین حال شیک هستند. و استایل جذابی دارند. از این نوع کتانی ها به اسم ونس هم یاد می کنند. ساده بودن و داشتن ظاهری بسیار شیک این نوع کتانی را به عنوان کتانی محبوب تبدیل کرده است که طرفداران زیادی دارد.

کتانی slip-ons

این نوع کتانی هم ظاهر شیکی دارد. همچنین یک از ویژگی های بسیار مهم این نوع کتانی پوشیدن سریع آن می باشد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که پوشیدن سریع کفش برایتان مهم است این نوع کتانی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کتانی ورزشی

همانطور که از نام آن هم پیداست این نوع کتانی برای ورزش استفاده می شود. اما این نوع کتانی برای افراد معمولی نیز به کار برده میشود شما می توانید در استفاده های روزمره، مانند پیاده روی، طبیعت گردی، کار کردن، از آنها استفاده کنید.

کتانی کانورس

این نوع کتانی ها هم جذابیت خاص خودش را دارد این نوع کتانی را می توانید در دو نوع ساق کوتاه و ساق بلند در بازار پیدا کنید. این نوع کتانی ها را هم می تواند برای آقایان هم برای خانم ها استفاده شود.

کتانی پلتفرم

این نوع کتانی ها را اگر استفاد کنید مقداری قد شما بلند تر می شود. درواقع این نوع کتانی ها مخصوص افرادی است که کمی قد کوتاه تر هستند. این نوع کتانی ها به دلیل تزیینی بودن رویه آنها بلند تر کردن قد محبوبت ویژه ای برای خانم ها دارد.

کتانی های تزیین شده

این نوع از کتانی ها همانطور که از نام آنها پیدا است، در طراحی و ساخت آنها از مواد بسیار زیبایی استفاده شده است. این کتانی ها چون زیبا هستد برای شما استایل جذابی به ارمغان می آورد.

کتانی ساق بلند یا بسکتبالی

این نوع کتانی ها که به کتانی های بسکتبالی نیز معروف هستند دارای ساق بلندتری نسبت به کتانی های دیگر هستند. که طرفدارن خاص خودش را نیز دارد.که شرکت نایک این نوع کتانی ها را تولید کرده است.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.