بهزی

جست‌وجو

مزایای درب های اتوماتیک

زمان مطالعه 1 دقیقه

مزایای درب های اتوماتیک

کرکره ها و درب های قدیمی به صورت کاملا یکپارچه بوده و وزن بالایی داشتند و در هنگام بالا رفتن و پایین آمدن آلودگی صوتی بسیاری را ایجاد می نمودند. که این مورد باعث اذیت همسایگان نیز می شد. از لحاظ امنیت و سکوریتی نیز با شکستن قفل به راحتی می توان آن را بالا یا پایین کشید و از لحاظ ظاهر کار نیز تعریف چندانی نداشتند و با روی کار آمدن درب های اتوماتیک تمامی این موارد حل شد.

✨ سرعت در کرکره های برقی ✨

کرکره برقی تنها با فشردن یک دکمه از طریق ریموت کنترل به بالا و پایین هدایت می شود و نیازی به زور بازو ندارد. و چون موتور های استفاده شده توسط در آن صنعت از بهترین های موجود در بازار می باشند عمل پایین و بالا رفتن با سرعت قابل قبولی انجام می گیرد ازین رو شما به خوبی با مزایای درب های اتوماتیک نسبت به درب های قدیمی آنا می شوید.

✨ امنیت در کرکره های برقی ✨

این کرکره ها چون از تیغه های درجه یک ساخته شده اند قابل نفوذ نمی باشند. و در برابر ضربه و فشار توانایی مقاومت قابل قبولی را از خود دارند. و تنها توسط موتور خود به بالا و پایین هدایت می گردد.

✨ ظاهر کرکره های برقی ✨

ظاهر کرکره های برقی به واسطه تیغه هایی که امکان رنگی بودن را دارند شکیل و زیبا می باشد . رنگ استفاده شده بر روی تیغه های رنگی ضد خش بوده و در مقابل آب مقاوم می باشد.

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید. که این سوال پیش آید که در هنگام قطع برق چگونه می توان این کرکره ها را تغییر وضعیت داد. در زمان قطع برق شما دو راه دارید :

* استفاده از اهرم دستی جهت تغییر وضعیت کرکره

* استفاده از باطری های UPS با ولتاژ مناسب

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.