بهزی

جست‌وجو

اکسسوری های ضروری برای آقایان

بدلیجات و اکسسوری

زمان مطالعه 1 دقیقه

اکسسوری های ضروری برای آقایان
انواع اکسسوری که برای آقایان ضروری است:

کمربند

کمربند یکی از وسیله های ضروری مردان از گذشته تا به امروز بوده است. شاید در گذشته نقش این اکسسوری بیشتر از جهت ضرورت بوده است ولی امروزه نقش مهم کمربند در شکل گیری استایلی زیبا و متناسب بر کسی پوشیده نیست. همیشه سعی کنید تا یک ست کمربند و کفش زیبای هم رنگ را در کمد لباسهای خود داشته باشید و متناسب با کت و شلوار و لباسهای خود از رنگ های هم رده استفاده کنید.

کراوات

اگر کت و شلواری زیبا دارید مطمئن شوید که استفاده از یک کراوات در کنار کت شلوارتان می تواند استایلی بی نقص را رقم بزند. بنابراین برای کت و شلوارهایتان چند کراوات با طرح و رنگهای متفاوت خریداری کنید تا علاوه بر تکمیل استایل شما به پوشش شما تنوع نیز بدهد.

ساعت

ساعت مردانه نیز یکی از انواع اکسسوری است. برای خیلی از افراد پیرامون ما ساعت وسیله ای است برای نمایش زمان؛ اما هنگامی که می خواهید لباس رسمی بپوشید این وسیله نقشی مهم تر بازی خواهد نمود. انتخاب ساعت مچی دارای اصولی است که حتما باید آن را رعایت کنید.

انگشتر

انگشتر یکی از انواع اکسسوریست که بیشتر مورد توجه آقایان قرار دارد. با انتخاب انگشتری متناسب با استایل خود میتوانید تغییرات چشمگیری ایجاد کنید. از خرید انگشتر های خیلی درشت با طراحی های عجیب و غریب اجتناب کنید.

کفش مردانه

یکی دیگر از اکسسوری های خیلی مهم برای آقایان کفش است که می تواند در بیان تیپ و استایل شما بسیار موثر باشید.

دستبند

استفاده از یک دستبند مردانه و خاص از جنس چرم در کنار لباسهای اسپرت و یا دستبند های لوکس تمام فلزی در کنار لباس رسمی میتواند استایل شما را چشمگیرتر و بی نقص جلوه دهد. در انتخاب دستبند ضروریست تا فاکتورهایی همچون رنگ و تناسب با نوع پوشش و فرهنگ را رعایت کنید.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.