بهزی

جست‌وجو

کاشت مژه والیوم، راهی برای حجم دادن به مژه ها

زمان مطالعه 1 دقیقه

کاشت مژه والیوم، راهی برای حجم دادن به مژه ها

کاشت مژه والیوم یکی از تکنیک‌های محبوب اکستنشن است که باعث حجیم‌تر و بلندتر شدن مژه‌های طبیعی می‌شود و بیشتر برای افرادی که مژه‌های نازک و کم پشتی دارند مناسب است. در این تکنیک برخلاف تکنیک اکستنشن کلاسیک که هر تار مصنوعی روی یک تار مژه طبیعی نصب می‌شود، دو تا پنج تار مژه مصنوعی به مژه‌ها اضافه می‌شود. این تکنیک سبک‌تر بوده و ماندگاری بیشتری دارد. در ادامه با ما باشید تا با تکنیک جذاب این نوع کاشت مژه بیشتر آشنا شوید.

کاشت مژه والیوم چیست؟

این روش کاشت مژه موقت یا دائم انواع مختلفی دارد. از ظاهر طبیعی که حجم و طول کمی به مژه‌ها می‌دهد تا ظاهری بسیار حجیم و پر که چشم‌ها بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسند. مژه‌هایی که استفاده می‌شوند معمولا در اندازه‌های ۶ میلی‌متر تا ۱۸ میلی‌متر با انحنا و خمیدگی متفاوت هستند که باعث درشت‌تر و زیباتر دیده شدن چشم‌ها می‌شوند.

انواع کاشت مژه والیوم

انواع کاشت مژه برای چشم‌ها با مدل‌های مختلف استفاده می‌شوند. این تکنیک بسته به تارهای مصنوعی استفاده شده انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

0 مژه والیوم ابریشمی
0 مژه والیوم رنگی
0 مژه مگا والیوم
0 کاشت مژه گربه ای والیوم
0 والیوم اسپایکی
0 اکستنشن مژه روسی والیوم
0 والیوم عروسکی
0 والیوم سنجابی
0 والیوم طبیعی

کاشت مژه والیوم برای چه کسانی مناسب است؟

این روش بیشتر برای آن دسته از افرادی مناسب است که مژه پرپشت و مشکی دوست دارند و می‌خواهند با کاشت مژه تغییرات زیادی داشته باشند. به‌خصوص افرادی که چشم‌های گرد دارند بهترین گزینه برای این مدل کاشت هستند.

کاشت مژه والیوم برای چه کسانی مناسب نیست؟

درست است که این تکنیک باعث حجیم‌تر شدن و پرپشت‌تر نشان دادن مژه‌های کم پشت می‌شود، اما افرادی که مژه‌های خیلی کمی دارند کاندیدای مناسبی برای این روش نیستند. چرا که در این تکنیک چند تار مژه مصنوعی فقط به یک تار مژه اصلی چسبانده می‌شود، درنتیجه احتمالا نباید انتظار حجم زیادی داشته باشید.

حجم کاشت مژه والیوم چقدر است؟

بسته به نوع والیوم انتخابی حجم کاشت متفاوت خواهد بود مثلا برای نوع اکستنشن ۲ تا ۳ بعدی، ۷۰ تا ۹۰ درصد مژه‌ها تحت کاشت قرار می‌گیرند.

مراقبت های بعد از کاشت مژه والیوم

برای افزایش ماندگاری و دوام این روش باید مراقبت های بعد از اکستنشن مژه را انجام دهید:

- ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت بعد کاشت از تماس با آب، حمام و بخار آب خودداری کنید، چرا که باعث شل شدن چسب مژه می‌شود.
- بعد از شستشوی صورت، اجازه دهید مژه‌ها خودشان خشک شوند یا با دستمال نرم با فشار حداقلی آن‌ها را خشک کنید. روش تمیز کردن اکستنشن مژه در ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد.
- استفاده از سشوار برای خشک کردن اکستنشن‌های خیس مجاز نیست چرا که چسب مژه را شل می‌کند.
- تا ۲۴ ساعت بعد کاشت از لوازم آرایش اطراف چشم و پلک خودداری کنید تا اثرگذاری چسب مژه‌ها بیشتر شود.
- برای شستشوی صورت و مژه‌ها از شوینده‌های ملایمی مثل شامپو بچه، میسلار واترهای بر پایه آب، و شوینده‌های فاقد چربی، الکل و پارابن استفاده کنید.
- در صورتی که تا چند ساعت بعد کاشت احساس خارش، التهاب یا حساسیت پوستی دارید حتما به مژه‌کار اطلاع بدهید و در صورت تشدید به متخصص چشم مراجعه کنید.
- کشیدن مژه‌ها راه مناسبی برای جداسازی و ریموو مژه‌ها نیست چرا که باعث ریزش مژه‌های طبیعی خودتان می‌شود.
- مصرف ریمل ضد آب یا ریمل‌های روغنی روی اکستنشن مژه والیوم توصیه نمی‌شود چرا که ریزش مژه‌ها را دنبال دارد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.