بهزی

جست‌وجو

بررسی اهداف مشاور املاک

زمان مطالعه 1 دقیقه

بررسی اهداف مشاور املاک

تعیین اهداف برای حرفه مشاور املاک و پایبندی به آن ها یکی از راز های موفقیت یک مشاور املاک محسوب می شود. اهداف مشاور املاک باید به گونه ای تعیین شود تا یک برنامه ریزی کارآمد و همین طور استراتژی فروش مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.در صورتی که به عنوان یک مشاور املاک، اهداف خود را مشخص نکرده این و یا یک برنامه ناکارآمد در اختیار دارید، این مطلب به شما کمک می کند تا در شغل خود در زمینه املاک و مستغلات، دقیقا به همان جایی که می خواهید برسید.

مشاور املاک به چه کسی گفته می شود؟

مشاور املاک به فردی گفته می شود که توصیه های تخصصی را به مشتریانی که به دنبال خرید و یا توسعه ملک هستند، ارائه می دهد. مشاوران املاک دارای مجوز اتحادیه املاک هستند و به عنوان کارشناسان پشت صحنه فعالیت دارند. مشاوران املاک تحقیقات گسترده ای را برای کمک به تصمیم گیری مشتریان در هر مرحله از پروژه انجام می دهند. به جای تمرکز بر یک معامله، وظیفه آن ها تضمین موفقیت کلی سرمایه گذاری برای مشتری می باشد. مشاوران املاک با تجربه و حرفه ای به طور معمول در فضای مجازی آگهی های خود را ثبت می کنند حقوق مشاوران املاک به نوع تعداد قرارداد هایی که انجام می دهند، بستگی دارد.

برنامه روزانه یک مشاور املاک

برای ایجاد اهداف مشخص، لازم است به عنوان یک مشاور املاک، برنامه ای روزانه داشته باشید. در ادامه این برنامه را برای شما شرح داده ایم: بر روی تولید سرنخ در صبح و قرار ملاقات ها در بعد از ظهر تمرکز کنید. در زمان طراحی روتین خود ابتدا فعالیت های شخصی خود را برنامه ریزی کنید. فقط برای خودتان وقت بگذارید تا غذا بخورید، استراحت کنید از لحظه تان لذت ببرید. به برنامه خود پایبند باشید. این تنها راهی است که می توانید نتایج جدی را مشاهده کنید و تلاش های خود را واقعا به ثمر برسانید.

بررسی اهداف مشاور املاک
تعیین هدف برای بسیاری از افراد می تواند مثمر ثمر باشد. به خصوص برای مشاوران املاک. چه تعیین تعداد فروشی که می خواهید در یک سال بسته شود یا چه تعداد سرنخ که می خواهید در هفته به دست آورید. دادن یک هدف بلند پروازانه و در عین حال دست یافتنی می تواند به شما کمک کند تا در تمام طول سال با انگیزه و سازنده باشید. در این جا چند نکته به منظور چگونگی تعیین اهداف برای خود به عنوان یک مشاور املاک را درج نموده ایم:
اهداف را مشخص کنید
یک هدف مبهم هرگز منجر به پیشرفت واقعی نخواهد شد. به همین دلیل، اهدافی که می سازید باید تا حد امکان مشخص باشند. به عنوان مثال من قصد دارد تلاش های خود را در این سال بهبود دهم، هدف خاصی نیست. بهبود در این زمینه چه معنایی دارد؟ به طور خاص به چه تلاش هایی اختصاص دارد؟ در عوض می توانید این هدف را این گونه تعیین کنید: من هر هفته با حداقل سه رابط از حوزه نفوذم برای قهوه ملاقات خواهم کرد. این نوع هدف شامل یک اقدام خاص با پارامتر های مشخص برای موفقیت خواهد بود.
اهداف را حساس به زمان کنید
با اهداف زمان گرا، ظلم را از هدف گذاری خود خارج کنید. با افزودم عنصر زمان به اهداف، احساس فوریت و ضرب العجلی ایجاد می کنید که شما را در مسیر تکامل حفظ می کند.
اهداف را قابل اندازه گیری کنید
برای این که بدانید چه زمانی به هدف خود رسیده اید، باید بتوانید آن را اندازه گیری کنید. چه به دنبال مشتریان بیش تر،فهرست های بیش تر یا حتی تخصص بیش تر باشید، پیدا کردن راهی برای اندازه گیری نتیجه به شما کمک خواهد کرد.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.