بهزی

جست‌وجو

چه نکاتی باید در هنگام خرید سرخ‌ کن مورد توجه قرار بگیرند؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

چه نکاتی باید در هنگام خرید سرخ‌ کن مورد توجه قرار بگیرند؟

🔶توجه به تعداد اعضای خانواده🔶

قدم اول برای خرید هر چیزی این است که میزان پولی که می خواهید برای خرید آن وسیله خرج کنید را مشخص کنید. با این کار ساده کمک زیادی به خود می کنید. چرا که کانون توجه تان روی محصولاتی متمرکز می شود که به قول معروف به جیب شما می خورند.

🔶توجه به تعداد اعضای خانواده🔶

سعی کنید آینده نگر باشید و به این موضوع فکر کنید که سرخ کنی انتخاب نمایید که فردا برای یک مهمانی یا دور همی نیز به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید و مجبور به خرید یک دستگاه دیگر نشوید.

🔶توجه به نوع ظرف روغن🔶

محفظه های روغن در هر شکل تولید شده اند اما نوع استوانه ای آنها به صرفه تر و کاربردی تر عمل می کنند. زیرا در آنها به راحتی آب خوردن می توان قطعات بزرگ مرغ و همبرگ را نیز سرخ کرد حتی اگر میزان روغن تان کم باشد. توجه کنید ظروف 4 گوش برای خانواده هایی با اعضای کم مناسب تر هستند.

🔶توجه به نوع سبد سرخ ‌کن🔶

اگر چه سبد، قطعه بسیار کارآمدی محسوب می شود که به وسیله آن می توان بدون استفاده از کف گیر عمل سرخ کردن را تنها با اهرم دستی انجام داد. اما در صورتی که سبد از نوع آسانسوری باشد و به دستگاه متصل باشد شما عملاً نمی توانید قطعات غذا را بدون سبد در روغن بیندازید. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که از خرید سبد های آسانسوری صرف نظر کنید. دقت کنید که این گونه سبدها زود تر از نوع دستی نیز خراب می شوند. در عوض می توانید از کفگیری استفاده کنید که به ظرف آسیب نزند.

🔶توجه به چراغ ‌های هشدار دهنده سرخ کن🔶

داشتن چراغ نمایشگر در سرخ کن بسیار می تواند به کار شما سرعت ببخشد. چرا که با یک نگاه کردن ساده به نمایشگر آن می توانید از آماده بودن دستگاه و رسیدن آن به درجه حرارت مطلوب مطلع شوید.

🔶تایمر سرخ کن🔶

بارزترین مزیت سرخ کن های دارای تایمر این است که شما می توانید پس از ریختن مواد به درون روغن و تنظیم زمان مورد نظر، وقت خود را صرف کار دیگری کنید. بدون آن که لازم باشد دم به دقیقه به آن سر بزنید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.