بهزی

جست‌وجو

☑️ برای رزرو سوئیت و ویلا به چه نکاتی باید توجه کرد

زمان مطالعه 1 دقیقه

☑️ برای رزرو سوئیت و ویلا به چه نکاتی باید توجه کرد

☑️ حین رزرو یا اجاره‌ی ویلا و سوئیت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

یکی از کلیدی‌ترین نکات در حین رزرو سوئیت و ویلا، توجه به نیازها و امکاناتی است که به عنوان مسافر به آن‌ها احتیاج داریم. همانطور که می‌دانید، ایران با توجه به وسعت زیادی که دارد، شهرها و روستاهی بسیاری را در خود جای داده است. هر کدام از این شهر و روستاها دارای ویژگی‌های آب‌وهوایی و جغرافیایی خاص خود هستند؛ به همین دلیل امکانات مختلفی هم دارند. با توجه به فصلی که سفر می‌روید و نکاتی که برای شما مهم است، امکانات هر اقامتگاه را با هم مقایسه کنید. 

☑️ توجه به بهداشت ویلا و سوئیت

بهداشت ویلا یکی از مهم‌ترین نکات کلیدی است که هر مسافری باید به آن توجه داشته باشد. پس از شیوع ویروس کرونا در جهان، تقاضا برای رعایت نکات بهداشتی و سلامتی به میزان زیادی بالا رفته است؛ این موضوع عامل موثر در تغییر استانداردهای صنعت گردشگری است. پیش از شیوع کرونا حساسیت مسافران کمتر بود اما امروزه بهداشت سوئیت یا ویلا به اولویت‌های اول تبدیل شده است.

☑️ توجه به آسان بودن مراحل رزرو

یکی دیگر از دغدغه‌های مسافران و گردشگران در حین رزرو سوئیت و ویلا به خصوص در شهرهایی مجبوبی نظیر کیش، قشم و شهرهای شمالی کشور، رزرو آسان و آنلاین است. امروزه پیشرفت فناوری و رزرو آنلاین کمک بزرگی به مسافران و گردشگران کرده است. شما به راحتی می‌توانید در منزل خود اقامتگاه‌های مختلف را ببینید؛ سپس با توجه به شرایط و امکاناتی که در نظر دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید. رزرو آنلاین مزایای بسیاری دارد که به چند نمونه از آن‌‌ها اشاره می‌کنیم. -رزرو بهترین و به‌صرفه‌ترین اقامتگاه با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید - مشاهده‌ی همه‌ی ویلاها و سوئیت‌های یک منطقه -بررسی امکانات و خدمات اقامتگاه‌های مورد نظر -بررسی جاذبه‌های شهر یا روستای مورد نظر -مشاهده‌ی نظرات و تجربه‌ی مسافران قبلی

☑️ توجه به قوانین اقامتگاه؛ سفری با آرامش خیال

 یک اقامتگاه نکات و قوانین بسیار مهمی وجود دارند که هر مسافری باید به یاد داشته باشد تا سفر باکیفیتی را تجربه کند. برخی از این نکات در ادامه ذکر شده‌اند:

- هزینه‌ی اجاره‌ی ویلا یا سوئیت باید با امکانات و متراژ آن همخوانی داشته باشد.

- قبل از رزرو اقامتگاه با همسفران خود در مورد گزینه‌های احتمالی مشورت کنید.

- پیش از تحویل گرفتن اقامتگاه تمام خانه و وسایل آن را چک کنید.

- به راه‌های دسترسی اقامتگاه مورد نظرتان (فاصله تا مرکز شهر، جاذبه‌ها، مراکز بهداشتی، فروشگاه و ...) دقت کنید.

- قبل از رزرو به قوانین کنسلی اقامتگاه‌ توجه داشته باشید.

- به قوانین خاص اقامتگاه مثل تعداد نفرات مجاز، ورود حیوانات خانگی و غیره توجه داشته باشید.

☑️ توجه به قطعی شدن رزرو سوئیت و اقامتگاه

اسم بعضی از شهرهای پرگردشگری مثل مشهد یا کیش که می‌آید ممکن است فکر کنید رزرو سوئیت یا اقامتگاه هزینه‌ی زیادی داشته یا سخت باشد؛ این نکته در تعطیلات و پیک سفر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.همان‌طور که می‌دانید در تعطیلی‌ها و ایام خاص، ظرفیت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها پر می شوند. به همین دلیل یکی از بهترین گزینه ها رزرو آنلاین ویلا و سوئیت است. در شهری مانند کیش درست مانند سایر شهرهای توریستی ایران انواع و اقسام اقامتگاه‌ وجود دارد است که هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند. هزینه‌ی اجاره‌ی سوئیت در کیش به عوامل مختلفی چون نزدیکی  ویلا به ساحل، مرکز شهر و اماکن توریستی بستگی دارد. همچنین دوبلکس بودن، استخر داشتن، تعداد پارکینگ، تعداد اتاق خواب و غیره بر قیمت‌ نهایی موثر است. در نهایت هر اقامتگاهی را انتخاب می‌کنید باید اقامت شما توسط میزبان تایید شده باشد. برای اطمینان خاطر شما از قطعی بودن رزرو، جاباما سرویس ویژه‌ای به نام «رزرو آنی» در نظر گرفته است. در این سرویس به محض اتمام مراحل، رزرو شما قطعی می‌شود و نیازی نیست منتظر پاسخ میزبان بمانید. این سرویس در بسیاری از شهرهای ایران به‌ویژه کیش ارایه می‌شود.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.