بهزی

جست‌وجو

اجزای تشکیل دهنده و مزایای کرتین وال

زمان مطالعه 1 دقیقه

اجزای تشکیل دهنده و مزایای کرتین وال

اجزای تشکیل دهنده این دسته از نمای خشک عبارتند از:

* مولیون(وادار)

* ترانزم(Transom)

* شیشه نما

* انکور(Anchor)

مولیونها جزء عمودی کرتین وال بوده و بر خلاف آن ترانزم ها از اجزای عمودی هستند. کارکرد این دو به طور عمده مربوط به تحمل وزن مرده کرتن وال می باشد.

💠 مزایای کرتن وال 💠

مزایای زیادی برای انتخاب سیستم کرتن وال به عنوان نمای ساختمان شما وجود دارد. ما آنها را در زیر برای شما قرار داده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای پروژه ساختمانی بعدی خود داشته باشید.

💠💠 آنها در جلوگیری از نفوذ آب و هوا عالی هستند

سیستم های کرتن وال به دلیل توانایی خود در جلوگیری از نفوذ آب و هوا شناخته شده اند. آنها به ویژه در مقایسه با پنجره ها مولیونهای کمتری دارند. از آنجا که سیستم کرتن وال دارای قسمتهای ساختاری کمتری هستند، احتمال نفوذ عناصر در آنها کمتر است.

💠💠 کاهش نوسان ساختمان

در ساختمانهای بلند، نوسان ساختمانها برای ساکنان آنها ناراحت کننده است. کرتن والها با پراکندگی نیروی جنبشی در سراسر نما، به کاهش نوسان کمک می کنند. بنابراین این سیستمها باعث ایمن تر شدن ساختمان می گردند.

💠💠 صرفه جویی بیشتر انرژی

به طور خاص، یک کرتن وال با پوشش مناسب، بازده حرارتی یک ساختمان را بهبود می بخشد و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. علاوه بر این، شیشه های استفاده شده در کرتن وال باعث کاهش میزان اشعه ماوراء بنفشی که به داخل ساختمان نفوذ می کنند، می گردد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.