بهزی

جست‌وجو

انواع پله پیچ بر اساس جنس

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع پله پیچ بر اساس جنس

🔶پله گرد بتنی🔶

بتن ماده‌ای است که به راحتی شکل می‌گیرد و می‌توان مدل‌ها و طرح‌های مختلفی را روی آن اجرا کرد. پله گرد بتنی یکی از پراستفاده ترین نوع پله‌ها در درکوراسیون‌های داخلی و خارجی است. این ماده را می‌توان با مواد دیگر ترکیب کرد و به طرح مورد نظر رسید. قدرت تحمل وزن در این مدل از پله بسیار زیاد است. همچنین نگهداری آن، سخت نخواهد بود.

🔶پله گرد فلزی🔶

پله پیچ فلزی محصولی آشنا برای برای بسیاری از افراد است. این جنس بسیار پرکاربرد است و در بسیاری از خانه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها دیده می‌شود. از مزایای استفاده از فلز این است که به راحتی در هر فضایی می‌توان آن را استفاده کرد. می‌توان فلز را با مواد دیگر ترکیب کرد، می‌توان آن را حکاکی کرد و به عنوان راه پل فانتزی استفاده کرد، به صورت کلی هر بلایی که می‌خواهید را می‌توانید سر پله‌های فلزی بیاورید. فلز می‌تواند استقامت خوبی در برابر وزن داشته باشد، فقط باید نوعی طراحی شود که سر و صدا نداشته باشد. از این جنس در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی، دسترسی به فضاها و اتاق‌های داخلی مانند اتاق خواب، آشپزخانه، بالکن، تراس و… استفاده می‌شود.

🔶پله گرد ترکیبی🔶

برای ساخت پله‌های پیچ دار هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر به یک سازنده و مهندس حرفه‌ای مراجعه کنید، می‌توانید انواع و اقسام مدل‌ها و جنس‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. به عنوان مثال می‌توانید شیشه و فلز را ترکیب کنید. و یا از ترکیب فلز و چوب استفاده کنید. همچنین می‌تواند از راه پله‌های مینیمال یا شناور بهره مند شوید. طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از این مدل پله‌ها وجود دارد. تنها باید تصمیم بگیرید و کار را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.