بهزی

جست‌وجو

آلیاژ و رنگ شیرهای آب

زمان مطالعه 1 دقیقه

آلیاژ و رنگ شیرهای آب

🔶برنز🔶

این نوع از شیرالات که اغلب رنگ تیره‌ای دارند و ظاهر کلاسیکی به سرویس بهداشتی و آشپزخانه شما می‌دهند. این شیرالات بسیار زیبا و جذاب هستند اما بیشتر از دیگر آلیاژها به تمیزکاری احتیاج دارند.

🔶روی🔶

این آلیاژ بیشتر با ترکیب روی و مس تهیه می‌شود و رنگ نقره‌ای جذابی به شیرالات می‌دهد. با کاربردهای شیر آب در مکان‌های مختلف، استحکام آنها در برابر شرایط استفاده نیز متفاوت است. این آلیاژ در برابر رسوب و زنگ‌زدگی مقاوت خوبی دارد، به همین خاطر در مکان‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد.

🔶مس🔶

این آلیاژ هم مانند شیرالات برنزی رنگ تیره‌ای دارد و بهتر است در خانه‌هایی که نور کمی دارند مورد استفاده قرار بگیرند. شیرهای مسی بسیا شیک و جذاب هستند و اگر منزل شما به صورت کلاسیک طراحی شده، می‌توانید از شیرالات مسی استفاده کنید. این نوع آلیاژ نیز بیشتر نیاز به تمیزکاری دارد و نسبت به شیرالاتی که با آلیاژهای دیگر ساخته شده‌اند گران‌تر هستند.

🔶پلاستیک🔶

شیرالاتی که از پلاستیک ساخته شده‌اند قیمت بسیار مناسبی دارند و می‌توان آن‌ها را در فضاهای باز مورد استفاده قرار داد. البته شیرالات پلاستکی در برابر فشار و شکستگی مقاومت کمتری از خود نشان می‌دهند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.