بهزی

جست‌وجو

کاربردهای انواع شیر آب

زمان مطالعه 1 دقیقه

کاربردهای انواع شیر آب

🔶شیرآلات مناسب برای آشپزخانه🔶

یکی از کاربردهای انواع شیر آب استفاده از آن‌ها برای محیط آشپرخانه منزل است.برای سینک آَشپزخانه بهتر است از شیرهایی استفاده کنید که آبریز بلندتری داشته باشند تا هنگام شستن ظروف بزرگ فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. اگر از شیرالات ظرفشویی مسی یا برنزی در آشپزخانه استفاده می‌کنید سعی کنید مداوم آنها را تمیز کنید تا لکه آب روی شیر آب باقی نماند. یکی دیگر از شیرهای پرکاربرد برای آشپزخانه، شیرالات تلسکوپی هستند. در این محصولات یک شلنگ به صورت مخفی قرار گرفته تا درصورت نیاز آنرا به بیرون بکشید و بتوانید سردوش شیر را به قسمت‌های مختلف سینک ببرید.

🔶شیرآلات مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام🔶

یکی دیگر از کاربردهای انواع شیر آب در منزل نیز استفاده از آن‌ها در سرویس بهداشتی و حمام است. بهتر است در شیر روشویی در مرکز نصب شده ‌باشد تا شستن دست‌ها به سادگی انجام شود. شیرالاتی که آبریز کوتاهی دارند برای استفاده در سرویس بهداشتی مناسب هستند، زیرا فضای کمتری را اشغال می‌کنند. استفاده از شیرالات دو اهرمی در سرویس بهداشتی و حمام گزینه خوبی نیست؛ زیرا تنظیم دمای آب در آنها بسیار دشوار است.

🔶کاربردهای انواع شیر آب در فضای باز🔶

شیرهایی که معمولا در فضای باز قرار می‌گیرند، به سرعت دچار فرسودگی می‌شوند. برای همین انتخاب یک شیر مناسب که در فضای باز دوام بیاورد بسیار سخت است. شیرالاتی که با آلیاژ روی‌ ساخته می‌شوند دارای مقاومتی خوبی در فضای باز هستند.استفاده از شیرآلات برنزی و مسی در فضای باز انتخاب مناسبی نیست؛زیرا این شیرالات قیمت بالایی دارند و باید به صورت مداوم آنها را تمیز کنید تا ظاهر خود را حفظ کنند.شیرالات پلاستیکی نیز گزینه مناسبی برای استفاده در فضای باز به شمار می‌روند. یکی از نکاتی که باعث افزایش عمر شیرالات در فضای باز می‌شود، عایق‌بندی مناسب آنها دربرابر سرما است. با آمدن فصل زمستان و سرد شدن هوا شیرالاتی که در محیط باز قرار دارند،یخ می‌زنند و این اتفاق باعث می‌شود که اتصالات درون شیر آسیب ببیند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.