بهزی

آینه های دکوراتیو

زمان مطالعه 1 دقیقه

آینه های دکوراتیو

✨ آینه دکوراتیو یکی از انواع آینه‌‎های تزیینی و زیبا است که می‌توان از آن در زیباسازی دکوراسیون منزل استفاده کرد. استفاده از آینه‌های دکوراتیو یکی از بهترین روش‌های زیباسازی محسوب شده و می‌توان به وسیله آن انواع خانه‌های مدرن و یا کلاسیک را زیباتر کرد.

✨ همان‌طور که می‌دانید امروزه دکوراسیون داخلی خانه برای بسیاری از افراد اهمیت خاصی داشته و بیشتر طراحان و معماران داخلی سعی دارند تا با تغییرات در جزئیات و استفاده از طرح‌های گوناگون دکوراسیون داخلی شیک و مجللی را پدید آورند. یکی از راه‌هایی که می‌توان این تغییرات را در دکوراسیون منزل به صورت شیک و زیبا انجام داد استفاده از آینه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل است. زیرا می‌توان با استفاده از این نوع آینه‌ها زیبایی و شکوه خاصی را در منزل ایجاد کرد.

✨ در طراحی و تنظیم دکوراسیون منزل سه نکته بسیار اهمیت دارد که حتماً باید به آن‌ها توجه و از آن‌ها تبعیت کرد.نور، روشنایی و آینه، سه نکته هستند که باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما شده و انعکاس آن‌ها در هر نقطه از منزل می‌تواند زیبایی و جذابیت خاصی را ایجاد کند.به همین منظور استفاده از آینه‌های دکوراتیو در نقاط مختلف خانه از جمله فضاهای بسته، ستون‌ها و تورفتگی‌ها می‌تواند انعکاسی از نور و روشنایی را در منزل شما ایجاد کرده و زیبایی را در منزل شما به اوج خود برساند.

طرح های مختلف آینه های دکوراتیو

✳️دیوار پوش آینه ای

از آینه های دکوری می توان برای پوشش دیوارهای اتاق نشیمن اتاق پذیرایی، حمام و سرویس در منازل استفاده کرد. با استفاده از دیوار پوش آینه ای می توان فضا را از آنچه که هست گسترده تر نشان داد. اگر فضای کوچکی دارید این آینه می تواند به فضای داخلی کمک کند تا با ایجاد خطای بصری آن را بزرگتر نشان دهد. منظور از دیوار پوش آینه ای این است که یک دیوار را کاملا با آینه پوشش دهیم. استفاده از آینه CNC برای دیوار پوش انتخاب لوکسی خواهد شد. ✳️آینه دکوراتیو گرد

آینه های گرد دکوری از دیگر آینه های زیبا و جذاب هستند که به صورت تکی یا به شکل مجموعه ای از چند آینه می توان بَر رروی دیوار نصب کرد. از این آینه در اتاق خواب بالای میز توالت و در اتاق پذیرایی بالای کنسول استفاده می شود. از این مدل آینه برای طراحی مینیمال استفاده می کنند. زیرا با هزینه پایین و خیلی ساده می توان کل فضا را دگرگون کرد.

✳️آینه های پازل مانند

استفاده از تکه های آینه در کنار هم مانند پازل نقشی زیبا را طراحی می کند که در طرح ها و ابعاد متفاوت قابل اجرا است. می توانید کمی خلاقیت داشته باشید و فضا را از حالت کسل کنندگی نجات دهید. با تکه های آینه طرح های هنری ایجاد کنید که هر بیننده ای از دیدن آن ها هیجان زده شود.

✳️آینه در طرح های مختلف

آینه دکوراتیو در طرح ها و ابعاد متفاوت مانند طرح پروانه، قلب، کشتی، ابر، قاصدک و غیره قابل نصب روی دیوار هستند و به دلیل انعکاس نور محیط باعث زیبا شدن فضای داخلی می شود. این نوع از آینه دکوراتیو در طرح های مختلف برش می خورد. حتی می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید تا آینه ای خاص داشته باشید. ✳️آینه دکوراتیو کاشی

آینه کاشی، از پر کاربردترین آینه دکوراتیو تزیینی هستند که بیشتر شبیه تایل های کاشی در کنار هم چیده شده اند. این آینه ها با طرح های زیبا حکاکی شده اند به صورتی که در این قسمت ها جیوه وجود ندارد. و با کنار هم قرار گرفتن آنها باعث تکرار منظم یک طرح زیبا و خاص می شود.

✳️آینه دکوراتیو پلکسی

آینه های پلکسی گلاس از ورق پلکسی به علاوه جیوه تشکیل ساخته می شوند. وجود جیوه پشت ورق های پلکسی گلاس سبب ایجاد حالت آینه ای در ورق پلکسی گلاس می گردد. پلکسی طوری ساخته شده که در برابر خم شدگی و ضربه بسیار مقاوم است. همچنین پلکسی بسیار سبک تر است و خطر جراحت با آن وجود ندارد. آینه های معمولی کم کم جای خود را به آینه پلکسی داده اند.نگه داری از پلکسی آسان تر از آینه است. پلکسی آینه ای معمولا در دو رنگ نقره ای و طلایی تولید می شوند. به طور کلی باید بگوییم آینه پلکسی طلقی است که راحت شکل گرفته و بریده می شود. اما خاصیت آینه یعنی انعکاس تصاویر را به وضوح دارد. ✳️آینه دیواری مدرن

آینه دیواری مدرن را به عنوان عنصر کلیدی برای دکوراسیون در نظر بگیرید و سایر لوازم را بر اساس آن چیدمان کنید. از این آینه روی میز کنسول استفاده می کنند. می توانید این آینه را با سایر المان های دیگر ترکیب کرده و فضا را زیباتر کنید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.