بهزی

جست‌وجو

قفسه دیواری هایپرمارکت طرح ترک

زمان مطالعه 1 دقیقه

قفسه دیواری هایپرمارکت طرح ترک

قفسه دیواری هایپرمارکت طرح ترک

در میان تمام محصولات فروشگاهی، قفسه های دیواری اهمیت خیلی زیادی دارند. برخی از این قفسه ها با توجه به ابعاد خود در سوپرمارکت های کوچک استفاده می شود و جنس های فلزی دارند. اما برخی دیگر از این قفسه های دیواری برای هایپرمارکت به کار می آیند و ابعاد بزرگی دارند. این قفسه های دیواری هایپرمارکت طرح ترک هستند و استحکام خوبی هم دارند. این قفسه ها برای هر هایپرمارکتی ضروری به حساب می آیند.

مشخصات و ویژگی های قفسه دیواری هایپرمارکت طرح ترک

در ادامه می خواهیم به برخی از مهم ترین ویژگی های قفسه دیواری هایپرمارکت طرح ترک اشاره کنیم: معمولا این قفسه ها را از جنس فلزات مختلف می سازند و برای مقاوم سازی در برابر رطوبت و نم، آن ها را روکش می کنند. این قفسه ها دارای تعدادی پایه هستند تا طبقات قفسه را از سطح زمین بالاتر ببرند. استحکام و مقاومت این قفسه های دیواری بسیار بالاست. همان طور که مشخص است، این قفسه ها را در هایپرمارکت های بزرگ استفاده می کنند. این قفسه ها را باید به دیوار تکیه داد. در غیر این صورت، امکان دارد که به سادگی سقوط کنند. به دلیل تکیه زدن این قفسه ها به دیوار، دارای حائل پشتی نیستند. فاصله ی میان طبقات این قفسه های هایپرمارکتی، برای قرار دادن محصولات مختلفی مثل قوطی های کنسرو، روغن، دستمال کاغذی و…مناسب است. قفسه های هایپرمارکت طرح ترک، یکدست و خوش ساخت هستند در برابر ضربه و وزن مقاومت کافی دارند. دارای لبه هایی در هر طبقه هستند تا از سقوط وسایل جلوگیری به عمل آورند.

قیمت قفسه دیواری هایپرمارکت طرح ترک

قیمت این قفسه های دیوار به طول و عرض آن ها بستگی دارد. خوشبختانه تمامی این قفسه های قابل سفارش است و شما می توانید با توجه به نیاز خودتان، بهترین قفسه ها را سفارش دهید. به طور کلی قیمت این قفسه های دیواری طرح ترک به فاکتورهای زیر بستگی دارد: ابعاد قفسه دیواری هایپرمارکت طرح ترک جنس به کار رفته در ساخت این قفسه ها برند قفسه های هایپرمارکت طرح ترک فروشگاه عرضه کننده ی این قفسه ها متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت کالاهای فروشگاهی، نمی توان قیمت مشخص و واضحی را برای این قفسه دیواری هایپرمارکت طرح ترک عنوان کرد.

قفسه وسط فروشگاهی طرح ترک

مدل قفسه فروشگاهی به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی فروش و ترغیب مشتری به خرید شمار می‌رود. قفسه وسط فروشگاه هایپری یکی از انتخاب های مناسب و اقتصادی برای سوپرمارکت ها و فروشگاه ها میباشد که تمامی اجناس را به راحتی در دسترس مشتریان قرار میدهد. قفسه وسط فروشگاهی در تمامی قفسه بندی ها وجود دارد اما قفسه فلزی وسط فروشگاهی طرح ترک به علت الهام گرفتن از قفسه های ترک اروپایی ، از ظاهر بسیار شیک وزیبایی نسبت به قفسه فروشگاهی بهره برده است ، همچنین قفسه های طرح ترک به دلیل داشتن دو پل مقاومتی و ضخامت بالای کفی ها از استقامت بالایی برخوردار هستند که باعث شده انتخاب بیشتر صاحبان فروشگاه ها و هایپر مارکت ها این نوع قفسه بندی باشد. قفسه‌های هایپری دو طرفه در دو رنگ سفید ، طوسی و مشکی تولید شده که با توجه به تمایل و سلیقه مشتری، در تمامی رنگ ها قابل سفارش میباشد. ضخامت به کار رفته در ساخت صفحات قفسه هایپری خارجی دو طرفه 0.8 میل و ضخامت پایه‌های آن 2 میل می‌باشد به همین علت این قفسه تحمل 130 الی 150 کیلوگرم بار در هر طبقه را دارد . قفسه‌های طرح ترک دارای براکت‌هایی هستند که در سه حالت شیب صفر، شیب منفی و شیب مثبت قابل تنظیم می‌باشند که با توجه به نوع جنس میتوانید شیب براکت را تغییر دهید. این قفسه در ارتفاع 170 و 200 سانتی متر ، عمق 30 ، 35 ، 40 و 50 ساتی متر و طول 97 سانتی متر قابل سفارش میباشد ، همچنین شما میتوانید برای زیبایی بیشتر از تجهیزات فروشگاهی اعم از : برچسب ، لیبل ، حفاظ ، قید و لایت باکس نیز استفاده کنید.

مشخصات قفسه هایپری خارجی

قفسه هایپری خارجی دو طبقه شامل پایه، صفحه و زاویه بوده که این موارد شامل 2 عدد پایه‌ی 1.7 متری، 12 عدد صفحه پشتی، 2 عدد صفحه 40 سانتی‌متری، 8 عدد صفحه 30 سانتی‌متری و 16 عدد زاویه به همراه لیبل می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید این محصول را در رنگ و مدل مد نظر خود سفارش دهید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.