بهزی

جست‌وجو

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب

زمان مطالعه 1 دقیقه

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

بهترین زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی دقیقا وقتی است که در صورت عوض نکردن و سرویس نکردن دستگاه، فیلترها باعث افت و کاهش کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده میشوند. قطعا هر لوازم برقی خانگی نیاز به سرویس های دوره ای دارد. یک آب تصفیه کن خانگی تایوانی هم حتی اگر بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی آمریکایی ایرانی یا چینی باشد از این قاعده مستثنی نخواهد بود و در موقع مناسب نیاز به عوض کردن فیلتر تصفیه آب خانگی خواهد داشت.

ضمن این که کیفیت آب خروجی تصفیه شده شما بستگی به عمر فیلترها دارد. بسیاری از عزیزان این سوال را دارند که چه موقع باید فیلتر تصفیه آب را عوض کنیم یا اگر فیلتر یخچال عوض نشه چی میشه؟ یا بابت زرد شدن آب تصفیه شده پرس و جو میکنند. جواب همه این موارد سرویس به موقع و سر وقت هر یک از مراحل فیلترهای دستگاه شما خواهد بود. کارشناسان تصفیه آسا با بررسی دستگاه شما و هر مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس هر کدام از فیلترها را در بهترین تایم عوض خواهند کرد.

معرفی انواع فیلتر آب تصفیه کن خانگی و جدول زمانبندی تعویض

توجه نمایید که دیر عوض کردن فیلتر تصفیه آب منجر به کاهش کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده و همچنین صدمه دیدن دستگاه تصفیه آب خانگی شما خواهد شد، زیرا رسوبات ناشی از اشباع شدن فیلترهای دستگاه به مراحل بعدی و پمپ دستگاه نفوذ پیدا کرده و عمر مفید قطعات دستگاه شما کاهش پیدا می‌کند.

همچنین فیلتر ممبران دستگاه زیر سینکی اسمز معکوس یک فیلتر بسیار ریزبافت می‌باشد، که در صورت تعویض نکردن به موقع فیلترها صدمه خواهد دید و قادر به کاهش سختی آب و حذف املاح بسیار ریز موجود در آب آشامیدنی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم نخواهد بود.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.