بهزی

جست‌وجو

ویژیگی های قالیشویی خوب

قالی شویی و مبل شویی

زمان مطالعه 1 دقیقه

ویژیگی های قالیشویی خوب

ویژگی های بهترین قالیشویی چیست؟

در کل ویژگی های یک قالیشویی خوب متعدد هستند، اما فاکتوری که آن‌ها را از یکدیگر متمایز ‌می‌کند؛ اعتبار این مراکز و کیفیت خدمات است. لحاظ کردن این فاکتورهای مهم سبب ‌می‌شود تا یک مجموعه به برترین قالیشویی از دیدگاه مشتریان تبدیل شود. روش‌های متنوع و جدید بازاریابی و تبلیغات، هرگز به اندازه مشتری مداری و سطح بالای خدمات ارائه شده نمی‌تواند در جذب مشتری موثر باشد. این روزها مردم پایتخت برای اعتماد کردن به قالیشویی‌ها و سپردن ارزشمندترین و بهترین قالی منزل خود به این مراکز، نیازمند اطلاعات کافی در مورد نحوه شستشوی فرش‌ها هستند. از این رو انتخاب بهترین قالیشویی از نظر مشتریان، قالیشویی است که قیمت گذاری خدمات آن‌ها منصفانه و بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه قالیشویی است. آن‌ها انتظار ندارند در پایان کار، بنا به دلایل نامشخص و یک‌بارهزینه‌های اضافی پرداخت کنند. همچنین مردم انتظار دارند تا مواردی مانند شرایط و نحوه حمل و نقل فرش و قالی، کیفیت شستشو و سلامت فرش‌های آن‌ها نیز تضمین شود. بنابراین اگر مرکزی ادعایی مبنی بر قرار داشتن در لیست بهترین قالیشویی ها را دارد؛ باید علاوه بر جلب رضایت مشتریان بابت خدمات ارائه شده خود، هزینه و قیمت گذاری خدماتش نیز شفاف و روشن باشد.

ویژگی های یک قالیشویی مجاز

با توجه به افزایش قیمت کالاهای خانگی مانند فرش، علی الخصوص نوع دستباف آن، این روزها میزان تخلفات در این حوزه نیز افزایش پیدا کرده است. پس به همشهریان عزیز توصیه ‌می‌کنیم که برای واگذاری فرش های خود به قالیشویی ها دقت بیشتری کنند. پس به این منظور قبل از تماس با قالیشویی و سپردن قالی‌ها موارد زیر را بررسی نمایید.

قالیشویی‌های مجاز دارای یک شماره جواز از اتحادیه قالیشویان هستند که به راحتی ‌می‌توانید با تماس با اتحادیه، کد مرکز مورد نظر را استعلام کرده و یا ‌می‌توانید از طریق وبسایت رسمی ‌آن قالیشویی، این کار را انجام دهید.

معمولا پرسنل حمل و نقل قالیشویی با لباس‌های فرم مخصوص، کارت پرسنلی و ماشین مخصوص کارخانه که دارای مشخصه‌های لازم روی بدنه مثل شماره تلفن، نام و نماد قالیشویی هستند مراجعه ‌می‌کنند.

در هنگام تحویل گرفتن فرش‌ها از شما، رسید سربرگ داری که حاوی مشخصات کارخانه مانند شماره ثبت و شماره مجوز است؛ به مشتری ارائه ‌می‌شود. بهتر است قبل از امضا، تمام مفاد مندرج در برگه رسید را به دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام با کارشناسان و یا تیم پشتیبانی تماس بگیرید. بنابراین تمام اطلاعات مندرج در رسید را کاملا چک کنید و با کارت یا مشخصات قالیشویی مطابقت دهید و سپس آن را امضاء کنید.

در رسید برخی از قالیشویی‌ها، بندی برای بیمه‌ نامه در نظر گرفته شده است که این بند ضمانت بیشتری به مشتری بابت تعهد پرداخت خسارات احتمالی ‌می‌دهد. این موضوع در مورد فرش‌های دستباف که ارزش بالاتری دارند، اهمیت بیشتری پیدا ‌می‌کند.

قالیشویی خوب معمولا مرکزی است که خدمات حمل و نقل خود را به صورت رایگان و با بهترین کیفیت ممکن ارائه ‌می‌دهد. در این قالیشویی‌ها، فرش‌های شسته شده به‌ شکل لول و کاور شده تحویل مشتری خواهند شد.

پروسه شستشوی فرش در ایام عادی سال، زمان تقریبی ۴۸ ساعته دارند؛ اما در روزهای پایانی سال به دلیل تعدد سفارشات ممکن است، زمان آن افزایش پیدا کند. این موضوع در هنگام قبول سفارش از طریق مامورین حمل و نقل به شما ابلاغ می‌شود.

قالیشویی خوب

قالی‌شویی‌ امروزه تنها، خدمات شستشوی فرش را انجام نمی‌دهدبلکه خدمات تعمیرات را نیز ارائه می‌دهد.

فرش‌ها مدتی پس از استفاده از آن‌جایی که در معرض رفت و آمد قرار دارند؛ پوسیده و آسیب دیده می‌شوند و نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

در یک قالی‌شویی خوب کارشناس با تجربه میتواند بسیار کمک کننده می باشد تا بهترین خدمات ارائه شود.

مطمئن باشیم که آیا قالی‌شویی مورد نظر انتظارات ما را برآورده می سازد یا نه؟ در ابتدا یک کارشناس فرش را بررسی میکند. اگر نیاز به تعمیرات باشد فرش را تعمیر میکنند تا از آسیب بیشتر آن جلوگیری شود. کاور کردن فرش پس از شستشوی فرش. استفاده از تجهیزات در شستشوی فرش. قالی‌شویی‌ها باید زیر نظر اتحادیه قالی‌شویی عمل کنند و قوانین و مقررات آن را رعایت نمایند.

قالیشویی آنلاین

قالیشویی آنلاین چند سالی است که جای سیستم های سفارش دهی قدیمی را گرفته است. در حالی که در خانه و روی مبل راحتی نشسته اید می توانید درخواست شستشوی فرش را در اپلیکیشن قالیشویی ثبت کنید. جالب تر اینکه می توانید مشخصات قالی و یا هر توضیحی دیگری را نیز ثبت کنید تا عملیات شستشو بهتر انجام شود. پس از دریافت سفارش های آنلاین، کارگرهای قالیشویی برای بردن فرش ها به محل کارگاه قالیشویی اقدام می کنند. این سبک از سفارش دهی رفاه زیادی برای خانواده ها ایجاد کرده است. دامنه اینترنت تا دورترین نقاط هم گسترش یافته و روزانه بر تعداد کسانی که خدمات مورد نیازشان را از طریق سایت های اینترنتی جستجو می کنند افزوده می شود. از طرفی کاربران گوشی های هوشمند طیف وسیع از افراد جامعه را تشکیل می دهند. گستردگی اینترنت و افزایش کاربران گوشی های اندرویدی موجب شده تا خدمات منزل هم به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گیرد. نرم افزار قالیشویی روی اغلب گوشی ها نصب هستند و طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند. یکی از سرویس هایی که در روزهای آخر سال با استقبال بیشتری روبرو می شود خدمات قالیشویی است. قالیشویی آنلاین نیاز جامعه رو به رشد امروز است که همه خدمات قالیشویی خوب را یکجا ارائه می دهد.

سرویس قالیشویی آنلاین

شمارش معکوس برای خانه تکانی های نوروزی شروع شده و هموطنان از همین روزها برنامه ریزی برای شستشوی فرش و نظافت منزل را شروع کرده اند. فرش ها نیاز به شستشوی سالیانه دارند و اغلب خانواده ها این امر را به همراه خانه تکانی های آخر سال انجام می دهند. خدمات قالیشویی انلاین سرویس محبوب خانواده های تهرانی است که برای قیمت گیری و ثبت سفارش شستشوی فرش در قالیشویی استفاده می شود. قالیشویی آنلاین راهی ساده برای استفاده از خدمات بهترین قالیشویی در تهران است.

خدمات قالیشویی آنلاین

قالیشویی در منزل از شیوه سنتی خارج شده و شستشوی فرش در قالیشویی های تمام اتوماتیک انجام می شود. قالیشویی آنلاین ارائه دهنده خدمات تخصصی قالیشویی در تهران است. شستشوی فرش دستباف و ماشینی با رعایت اصول مذهبی، ترمیم آسیب های فرش و رفوگری، ترمیم سوختگی فرش، ریشه زنی و تعمیر بافت فرش و انواع تابلو فرش، لکه برداری و تمیز کردن آلودگی های فرش از مواردی است که اغلب به همراه شستشوی فرش در قالیشویی درخواست می شود. خدمات قالیشویی آنلاین همه این موراد ضروری را در دسترس خانواده ها قرار می دهد. دیگر لزومی به جستجو در روزنامه و پیدا کردن قالیشویی خوب در تهران نیست، همه اطلاعات را می توانید در قالیشویی آنلاین پیدا کنید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.