بهزی

انواع تخت خواب چوبی

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع تخت خواب چوبی

🔸🔴🔸تخت خواب یک نفره🔸🔴🔸

سرویس خواب یک نفره معمولا شامل یک عدد تخت 200 سانتی‌متر در 90 سانتی‌متر، دو عدد پاتختی، یک عدد میز توالت، یک قاب آینه، یک عدد صندلی و یک عدد پاف است. البته این محصول را می‌توان در ابعاد مختلفی تولید کرد. اما اندازه استاندارد آن همان 90 در 200 سانتی‌متر است.

🔸🔴🔸تخت خواب دونفره🔸🔴🔸

تنها تفاوت یک سرویس خواب دو نفر کامل با سرویس خواب تک نفره، ابعاد تخت است. این محصول را می‌توانید با دو اندازه استاندارد 160 در 200 سانتی‌متر و 180 در 200 سانتی‌متر در بازار پیدا کنید.

🔸🔴🔸تخت خواب دو طبقه🔸🔴🔸

این تخت‌ها برای فضاهای کوچک مناسب هستند. در طراح کلی یک سرویس خواب دو طبقه، یک تخت خواب با ارتفاع 35 سانتی‌متر در پایین و یک تخت دیگر با ارتفاع 165 سانتی‌متر در بالا قرار می‌گیرد. این نوع سرویس‌ها از نظر طولی کمی کوچک‌تر از تخت‌های معمولی هستند اما عرض استاندارد آنها معمولا به جای 90 سانتی‌متر حدود 1 متر است. بنابراین برای استفاده از یک تخت خواب دو طبقه باید 100 سانتی‌متر عرض، 190 سانتی‌متر طول و 165 سانتی‌متر ارتفاع در نظر گرفته شود.

🔸🔴🔸تخت خواب دخترانه🔸🔴🔸

سرویس خواب‌های موجود در بازار بر اساس طرح پیاده شده روی آنها، به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. برخی از آنها دارای طرح‌هایی هستند که بیشتر دختر‌ها آنها را می‌پسندند. به این سرویس خواب‌ها، تخت خواب‌های دخترانه گفته می‌شود.

🔸🔴🔸تخت خواب پسرانه🔸🔴🔸

در نقطه مقابل، سرویس خواب‌هایی که دارای طرح‌های مانند ماشین و شخصیت‌های کارتونی پسرانه هستند بیشتر مورد پسند پسر بچه‌ها بوده و به آنها تخت خواب‌های پسرانه اطلاق می‌شود. این تخت‌ها از نظر ابعاد تفاوتی با سایر سرویس خواب‌ها ندارند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.