بهزی

مزایای سرویس خواب چوبی

زمان مطالعه 1 دقیقه

مزایای سرویس خواب چوبی

🔸🔴🔸قابلیت قالب گیری و شکل پذیری چوب🔸🔴🔸

در مقایسه با فلز، چوب آنقدرها هم سخت نیست. شما بدون شک وسایل چوبی با نقش و نگار را دیده اید. چوب ماده ای انعطاف پذیر و نرم است. تزیین آن با طرح ها و الگوهای مختلف بسیار ساده است. به دلیل انعطاف پذیری و نرمی بالا چندین ویژگی مفید دارد:

🔸تشک قرار داده شده روی تخت چوبی آسیبی نمی بیند و پاره نمی شود.
🔸فشار وارد شده توسط وزن فرد گرفته و خنثی می شود. در نتیجه بدن فرد خوابیده دیگر تحت فشار نیست و روی آن آرام و راحت خواهید خوابید.
🔸ظرافت چوب

یک ماده دوست داشتنی و کاملا طبیعی چوب است. عنصری که با کاربرد درست، طبیعت را وارد خانه و اتاق خواب می کند. ظاهر و رنگ آن خیره کننده و از نظر بصری جذاب است. در نتیجه اتاق خواب شما دنج و جذاب می شود. اگر برخی از نمونه ها مانند مدل فلزی، هوا را سرد و خشک می کند.

🔸🔴🔸قیمت و استحکام چوب🔸🔴🔸

چوب یک ماده گرانبها با استحکام و با دوام است. در انواع مختلف و با قیمت های مختلف موجود می باشد. به طور کلی، اگر به دنبال یک مدل محکم با قیمت منصفانه هستید، خوب انتخاب کرده اید. می تواند سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد. همچنین شرایط خواب امن، راحت و آرام را ارائه می دهد. طبیعتاً باید با دقت و توجه کافی نگهداری شود.

🔸🔴🔸چوب بسیار زیبا است🔸🔴🔸

این شاید ساده ترین و دقیق ترین راه برای توصیف این ماده باشد که به طور گسترده در انواع صنایع مرتبط با دکوراسیون استفاده می شود. ساخت لوازم تزیینی و کاربردی متنوع و بسیار زیبا با تنوع زیاد گونه های چوبی و تنوع بالایی که در چوب آن ها به چشم می خورد میسر می شود. تخت‌خواب‌های چوبی بسیار مرغوب، مانند تخت‌خواب‌هایی که در بسیاری از خانه‌های ایرانی یافت می‌شود، از انواع چوب‌های نرم ساخته شده‌اند. بیشتر طرح‌های تخت‌خواب‌های سنتی و سلطنتی که عمدتاً از چوب به عنوان ماده اولیه تشکیل شده‌اند، در طراحی داخلی شیک و مجلل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع تخت به دلیل جذابیت و همچنین نرمی و ایمنی آن در اتاق خواب های کودکان و نوجوانان محبوبیت دارد.

🔸🔴🔸تخت چوبی بدون صدا است🔸🔴🔸

همانطور که قبلا ذکر کردیم تخت چوبی بسیار انعطاف پذیر و نرم است. در نتیجه هیچ صدایی تولید نمی کند. هیچ صدایی از جیرجیر توسط آن تولید نمی شود. این صدا به خصوص در مورد نمونه های فلزی قابل اعتراض است. حتی اگر دو قطعه حرکت کنند و به یکدیگر ساییده شوند، در این شرایط صدایی شنیده نمی شود. از آنجایی که انعطاف پذیر و نرم است.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.