بهزی

جست‌وجو

انواع چسب کاسپین 2

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع چسب کاسپین 2

💎سیلیکون اکفیکس

چسب آکواریوم آکفیکس ، خواص و کاربرد های منحصر به فردی دارد. استفاده اصلی چسب آکواریوم آکفیکس شفاف برای چسباندن قطعات و لوازم شیشه ای است. همچنین از چسب سیلیکونی برای چسباندن کاشی، سرامیک، PVC، آلومینیوم، مس و استیل نیز استفاده می شود و همچنین کاربرد زیادی برای آب بندی و درزگیری دارد.

💎سیلیکون اکواریوم همه کاره کاسپین

از جمله چسب هایی که در دمای بالا و دمای پایین کاربرد دارند چسب سیلیکون می باشد این چسب ها به دلیل مواد موجود و ساختار شیمیایی و مواد پلیمری به کاررفته در آنها از مقاومت بالایی برخوردار هستند این محصول به چسب آکواریومی نیز شناخته و برای درزگیری استفاده شده و در برابر رطوبت , نفوذ آب و دمای بالا و پایین مقاوم هستند از این رو در از آنها در درزگیری شیشه های ساختمان , کنار های کاشی ساختمان , اجرای سینک و روشویی , شکاف های سرویس بهداشتی , سطوح سنگی , شیشه ای , پلاستیکی , فلزی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد .

💎سیلیکون درزگیر کاسپین

چسب سیلیکون ماستیک R-25 LIGHTFIX SOUDAL تقویت شده با امولسیون سیلیکونی محصول کشور بلژیک با قدرت برتر چسبندگی و با کیفیت بسیار بالا برای پنجره دوجداره. این محصول با خواص پیشرفته و مناسب برای درزگیری پنجره,ترکها و اتصالات ثابت داخلی و خارجی ساختمان می باشد،همچنین دارای خواص عالی جهت استحکام در برابر تغییرات جوی می باشد که چسبندگی و آببندی دائمی را تضمین می کند.

💎چسب شیشه کاسپین

از چسب سیلیکون، برای چسباندن شیشه و آینه به سطحی دیگر و یا چسباندن قطعه ای به شیشه و آینه مانند: چسباندن آینه به درب کمد استفاده می کنند.این محصول یکی از بهترین درزگیر ها و آب بندی شیشه های دوجداره می باشد و جزء یکی از محصولات شرکت کاسپین می باشد.

💎سیلیکون آکواریوم تایتان

سیلیکون اسیدی آکواریوم تایتان به عنوان یک درزگیر سیلکونی هوازی مطرح بوده و قدرت چسبندگی فوق العاده زیادی را در اتصالات دارد. از کاربرد چسب آکواریوم Tytan می توان به خاصیت درزگیری مناسب آن اشاره کرده که مانع عبور رطوبت و آب شده و با خاصیت ارتجاعی مناسبی که دارد، درزبندی کاملی را ایجاد می نماید.

💎خمیر درزگیر ماستیک تایتان

خمیر درزگیر تایتان یک محصول بسیار مناسب برای جلوگیری از نفوذ آب در بین درزها می باشد و این خمیر دارای مقاومت بالا در برابر اشعه ماورالبنفش می باشد و در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و این ماده در اصل یک قیر پلاستیکی است و تک جزئی است و ضد آب است.

💎چسب سیلیکون آکواریوم میتراپل

چسب آکواریوم یا چسب سیلیکون از زنجیره جانبی منظم سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده است. این نوع چسب کاربردهای فراوانی دارد. اما رایج ترین آن، بستن درزها و آب بندی شیشه ها در پنجره ها و آکواریوم ها می باشد. به همین دلیل در ایران به چسب آکواریوم یا درزگیر معروف است. از ویژگی های مهم این چسب می توان به مقاومت حرارتی آن اشاره کرد. چسب سیلیکون در محدوده دمایی ۷۵- تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد در استفاده مداوم، مقاوم می باشد. همچنین قابلیت تحمل دمای ۳۰۰ درجه سانتی گراد برای مدت زمانی کوتاه را نیز دارد.

💎چسب۱۲۳ آرازیم

چسب یک دو سه از آن دسته چسب‌هایی بوده که سرعت خشک‌شدن و قدرت چسبندگی بالای آن موجب شده بتوانید برای چسباندن سطوح مختلف استفاده کنید، یکی از بهترین چسب‎‌های یک دو سه، چسب ۱۲۳ آرازیم است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. چسب ۱۲۳ آرازیم MDF KIT از جمله چسب‌هایی است که با نام‌های چسب ام دی اف، چسب همه‌کاره، چسب فوری و… نیز آن را می‌شناسند و اغلب افرادی که کارگاه‌هایی مانند مبل‌سازی، کابینت‌سازی، کناف کاری و… دارند از این چسب استفاده می‌کنند؛ زیرا چسب یک دو سه آرازیم قدرت اتصال بالایی دارد و همچنین پس از خشک‌شدن، سطح چسب دچار شکستگی نمی‌شود و شما می‌توانید بک اتصال ایمن را با نهایت قدرت اتصال تجربه کنید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.