بهزی

جست‌وجو

انواع چسب کاسپین 3

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع چسب کاسپین 3

💎چسب سیلیکون کاسپین

🔶چسب سیلیکون شفاف کاسپین تهیه شده از بهترین مواد و داخلی مورد استفاده برای آب بندی و در ثانیه های درب و پنجره شیشه ای و کابینت مورد استفاده قرار می گیرد.این سیلیکون در سیستم خشک شدن اسیدی می باشد، و در موقع استفاده بویه مانند سرکه دارد.

🔶سیلیکون شفاف کاسپین یک چسب سیلیکون همه کاره ساخت کشور ایران است.از این سیلیکون برای درزگیری و آب بندی استفاده می شود. و مناسب صنایع کابینت سازی، شیشه بری، اتومبیل و .. می باشد. 💫سیلیکون مخصوص آینه کاسپین

🔶چسب مخصوص آینه کاسپین مناسب برای هر نوع آینه با اندازه های مختلف بر روی سطوح چوبی، ام دی اف، سرامیک، سنگ و … می باشد.

🔶این سیلیکون خنثی محسوب می شود و به رنگ شفاف است و وزن هر کارتیج آن ۳۲۰ گرم می باشد.از چسب مخصوص آینه کاسپین برای چسباندن آینه در سایز های مختلف بر روی سطوح مختلف استفاده می شود. 💎سیلیکون k2 کاسپین

🔶محصول ذکر شده یک چسب سیلیکونی یا چسب درزگیر می‌باشد که توسط شرکت کاسپین تولید شده است.ین محصول مناسب برای قرار گیری روی سطوح فلزی، سنگی، چوبی، شیشه‌ای و… می‌باشد.

از خواص این چسب سیلیکونی کاسپین علاوه بر چسبندگی مناسب می‌توان به موراد زیر اشاره کرد: 🔸🔹خاصیت ضد کپک و ضد قارچ 🔸🔹چسندگی سریع و مقاوم 🔸🔹مقاوم در برابر آب 🔸🔹مقاوم در برابر حرارت(۲۰- تا ۱۲۰+ درجه) 🔸🔹بسته بندی این محصول به صورت سیلندری می‌باشد تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. 💫چسب سیلیکون مستر سیل رازی

🔶رازی سیل دارای چسبندگی عالی و برای بسیاری از مصالح ساختمانی و شیشه دوجداره کاربرد دارد. مناسب برای لوازم آشپزخانه ، سرویس بهداشتی‌ها، بندهای بین کاشی و اتصالات سرخانه‌ها و کانتینرها به ویژه در مناطق با رطوبت استفاده می‌شود.

💫چسب پلی اورتان سوسیسی

🔶چسب پلی یورتان سوسیسی یا پلی اورتان کالباسی یک چسب تک جزئی بر پایه پلی اورتان هیدروفیلی است (هیدروفیل : ماده ای که توسط رطوبت یا آب فعال می شود ، آبدوست) ، هنگامی که چسب پلی اورتان سوسیسی در معرض رطوبت قرار می گیرد.

🔶 افزایش نسبی حجم داشته و همین عامل باعث آب بندی هر چه بیشتر بین درزها می شود ، بهترین چسب برای آب بندی و درزبندی برای انواع سطوح و یک راه حل بسیار عالی با طول عمر بالا برای آب بندی است. 💎چسب مخصوص آینه اسپرو

🔶چسب آئینه از خانوه سیلیکون ها می باشند که به سیلیکون خنثی شناخته میشوند، دلیل این اسم گذاری هم حذف خواص خورندگی این چسب است.

🔶از ویژگی های دیگر چسب های آینه ضد قارچ بودن و مقاوت آن ها در برابر آب و رطوبت، قدرت چسبندگی بالا، حالت الاستیک و مقاومت کششی بالا در زمان انبساط و انقباض می باشد.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.