بهزی

جست‌وجو

کاربرد شیشه لاکوبل

زمان مطالعه 1 دقیقه

کاربرد شیشه لاکوبل

کاربرد شیشه لاکوبل به عنوان پوشش بین کابینتی

شیشه لاکوبل به عنوان پوشش بین کابینتی یکی از کاربرد های شیشه لاکوبل برای فضای بین کابینت ها است. به این صورت که از شیشه لاکوبل براق با ضخامت ۶ میلی متر که دارای پوشش لمینت هستند استفاده می شود و آن ها را به دیوار های سرامیکی، گچی و یا جنس ام دی اف می چسبانند. شیشه لاکوبل که برای فضای بین کابینتی و پشت گاز استفاده می ‌شود، دارای مقاومت ۴۵۰ تا ۷۰۰ درجه است. برای نصب شیشه لاکوبل از چسب مخصوص استفاده می‌کنند.

کاربرد شیشه لاکوبل در طراحی داخلی محیط های اداری

دکوراسیون داخلی ادارات با استفاده از پارتیشن های شیشه ای ساخته شده از شیشه های رنگی براق بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. شیشه لاکوبل که برای پارتیشن شیشه ای و جداکننده فضاهای اداری و کاری مورد استفاده قرار می گیرند، علاوه بر زیبایی ظاهری و درخشش بالا، کاملاً ضد خش و مقاوم هستند. به خاطر نشکن بودن شیشه لاکوبل در ساخت انواع میزهای شیشه ای، قفسه و پارتیشن های اداری از آن استفاده می کنند.

کاربرد شیشه لاکوبل در دکوراسیون خانه

شیشه لاکوبل در دکوراسیون منزل هم کاربرد بسیاری دارد. از جمله این کاربرد ها می ‌توان به پوشش درب و پنجره، پوشش آشپزخانه و بین کابینت ها، بدنه و درب کابینت ها، میز شیشه ای، تابلو تزئینی و آینه کاری نمای داخلی، دیوار و پوشش حمام و سرویس بهداشتی و ... اشاره کرد. بسیار بالا با قیمت مناسب نسبت به سایر شرکت های دیگر به فروش می ‌رساند.

اجرای شیشه های رنگی لاکوبل برای بین کابینتی لابی ها و دیوار پوش های اداری و تجاری/ شیشه های چاپی و طرحدار/ تابلوهای شیشه ای/ میزهای شیشه ای رنگی/ درب های شیشه ای رنگی/ پارتیشن های شیشه ای/ آینه های دکوراتیو/ نرده های شیشه ای/ سیستم‌تاشو یا بالکنی/ سیستم اسلایدینگ/ شومینه های شیشه ای

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.