بهزی

جست‌وجو

انواع توری پلیسه

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع توری پلیسه

توری پلیسه تک فریم

اینها رایج ترین نوع توری پلیسه موجود هستند. آنها دارای طراحی چین دار یکنواخت هستند و در رنگ‌ها، الگوها و تیرگی‌های مختلف برای مطابقت با ترجیحات و سبک‌های داخلی مختلف موجود هستند. مزیت این توری این است که در رنگ‌های مختلف موجود است و البته قیمت توری پلیسه تک فریم ساده از نوع رنگی آن کمتر است، اما توری پلیسه‌ای قابلیت جدا شدن از قاب خود را ندارند و این موضوع ممکن است تمیز کردن آن را چالش برانگیزتر کند.

توری پلیسه از بالا به پایین/پایین به بالا

این نوع توری پلیسه امکان کنترل همه کاره نور و حریم خصوصی را فراهم می‌کند. می‌توان آن را هم از بالا و هم از پایین تنظیم کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که قسمت پایینی پنجره را بپوشانند و در عین حال دید از بالا را حفظ کنند یا برعکس.

توری‌های شیشه ای پلیسه دار کنترلی

توری‌های پنجره ای پلیسه دار کنترلی، به راحتی با یک ریموت باز و بسته می‌شوند. آنها را می‌توان با استفاده از یک سوئیچ دیواری یا یک کنترل از راه دور کنترل کرد که امکان تنظیم آسان موقعیت توری پنجره را فراهم می‌کند.

توری‌های پنجره ای پلیسه دار عایق

این توری‌های پنجره با خاصیت عایق طراحی شده‌اند تا از اتلاف گرما در طول زمستان و به حداقل رساندن افزایش گرما در تابستان جلوگیری کنند. آنها به حفظ دمای داخلی راحت و در عین حال صرفه جویی در انرژی کمک می‌کنند. این توری پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی به کاهش هزینه‌های مصرف انرژی نیز کمک می‌کند

توری‌های پلیسه دار آهنربایی

نوع خاصی از توری پنجره هستند که از آهنربا برای باز و بسته شدن استفاده می‌کنند. این توری‌ها برای محافظت در برابر حشرات طراحی شده‌اند و در عین حال امکان دسترسی آسان به پنجره را در صورت نیاز فراهم می‌کنند. این توری‌ها در دو نوع توری پلیسه دبل فریم مگنتی و تک فریم موجود هستند.توری پلیسه دبل فریم آهنربایی نصب ساده‌ای دارند به راحتی به آهنرباهای مربوطه بر روی قاب پنجره متصل می‌شوند و امکان اتصال ایمن را فراهم می‌کنند. سیستم آهنربا این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت تمایل، مانند تمیز کردن یا در فصولی که نیازی به محافظت در برابر حشرات نیست، تورها به راحتی جدا شوند. این ویژگی آنها را راحت و کاربر پسند می‌کند.توری پلیسه دبل فریم مگنتی را می‌توان به گونه‌ای سفارشی کرد که با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف پنجره مطابقت داشته باشد و آن‌ها را برای انواع مختلف پنجره‌ها از جمله پنجره‌های لولایی، پنجره‌های کشویی و حتی پنجره‌های غیر استاندارد مناسب می‌سازد. در ضمن این نوع توری در رنگ‌های مختلف موجود است، هرچند قیمت توری پلیسه دبل فریم مگنتی رنگی از نوع ساده آن بیشتر است. همچنین می‌توان گفت قیمت توری پلیسه دبل فریم مگنتی سفید نسبت به مورد و روش استفاده در سازه میتواند مقرون به صرفه‌تر باشد.به طور کلی قیمت توری پلیسه مگنتی معمولاً مقرون به صرفه‌تر از سایر توری‌های پنجره هستند. آنها یک راه حل مقرون به صرفه برای محافظت از حشرات بدون به خطر انداختن کیفیت ارائه می‌دهند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.