بهزی

جست‌وجو

صادر کننده کره حیوانی پاستوریزه درجه یک + ارزانترین قیمت

زمان مطالعه 1 دقیقه

صادر کننده کره حیوانی پاستوریزه درجه یک + ارزانترین قیمت

کره حیوانی پاستوریزه یکی از محصولات لبنی است که نه تنها در منازل استفاده می شود بلکه نوع فله ای و 25 کیلویی کره حیوانی پاستوریزه در رستورانها، هتل ها، آشپزخانه های بزرگ تهیه غذا و شیرینی پزی ها استفاده زیادی می شود.

کره حیوانی پاستوریزه با اوزان 50 گرمی، 100 گرمی، 200 گرمی و یک کیلویی برای مصرف در منازل است و طبیعتا این نوع بسته بندی طرفداران زیادی دارند که با نام کره حیوانی پاستوریزه کم چرب و پر چرب در بازار عرضه می شوند.

بهترین کره حیوانی پاستوریزه فله ای

در این مطلب سعی داریم با انتخاب چند ویژگی مهم ، بهترین نوع کره حیوانی پاستوریزه فله ای را به شما معرفی کنیم.

1: طعم و بوی طبیعی: کره حیوانی پاستوریزه دارای عطر و بوی منحصر به فرد است که این عطر و طعم برگرفته شده از گیاهانی است که دام ها از آنها تغذیه می کنند. و یکی از مهمترین عوامل کیفیت کره حیوانی پاستوریزه، تغذیه دام ها با بهترین گیاهان تازه است.

2: کیفیت تولید و بسته بندی: جداسازی ضایعات از کره حیوانی توسط دستگاههای پیشرفته روز دنیا صورت می گیرد،که با دقت فراوان تمامی ضایعات کره حیوانی از آن جدا می شود. در مرحله بعد نوبت به بسته بندی کره حیوانی پاستوریزه می رسد که در بسته بندی های کوچک و بزرگ تقسیم می شود. بسته بندی های کره حیوانی (10-50-100-200) گرمی و (10-25) کیلویی بسته بندی می شود. رنگ زرد روشن و بافت سبک کره حیوانی پاستوریزه از ویژگیهای مهم کره حیوانی پاستوریزه می باشد.

از دیگر خصوصیات کره حیوانی پاستوریزه کم نمک و یا بدون نمک بودن آن است. این ویژگی باعث رشد صادرات این محصول می شود.

با توجه به این موضوع که قیمت کره حیوانی در کشور از نوسان زیادی برخوردار است، برای تهیه کره حیوانی پاستوریز برای عرض در بازارهای داخلی و یا بازارهای خارجی، باید به تمامی کارخانه ها ارتباط گرفت. این روش نه تنها از نظر زمانی مقدور نیست، بلکه خریداران از لحاظ ارزیابی قیمت با مشکل جدی روبرو می شوند. زیرا قیمت ر کارخانه نسبت به روش تولید این محصول و همچنین نوع خامه خریداری شده، متفاوت می باشد

پس بهترین راهکار برای خرید سریع و مقرون به صرفه، جهت صادرات کره حیوانی پاستوریزه، ارتباط با شرکت های بازرگانی ست. علاوه بر مشاوره برای تهیه انواع کره، ارزانترین محصول را به خریداران معرفی می نمایند. چنانچه از آن دسته خریداران کره حیوانی هستید که انتخاب و صادرات آن برای شما مشکل است می توانید با مجموعه بازرگانی یکتا طعم خوشنام ارتباط گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان، بهترین کره حیوانی پاستوریزه را خریداری کنید.

برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش می توانید با شماره ای زیر ارتباط بگیرید.

تماس: +989185819170

تماس:+989012368210

واتساپ:+989185819170

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.