بهزی

جست‌وجو

قیمت فروش روغن زرد کرمانشاهی_جزعی و کلی

زمان مطالعه 1 دقیقه

قیمت فروش روغن زرد کرمانشاهی_جزعی و کلی

روغن زرد کرمانشاهی (روغن حیوانی) به دلیل خواص زیادی که دارد، همیشه مورد مصرف قرار می گیرد. خصوصا در رستورانها، آشپزخانه های بزرگ تهیه غذا،شیرینی پزی ها و هتلها از روغن زرد کرمانشاهی همیشه استفاده شده و از خرید این محصول استقبال خوبی کردند.

در گذشته به علت مصرف مداوم روغن زرد کرمانشاهی، بیماریهای قلبی عروقی، بیماری فشارخون، سکته های قلبی و مغزی، بسیار کمتر در بین مردم رواج داشت و علت سلامت مردم در زمان های نچندان دور، همین روغن زرد کرمانشاهی بوده است

امروزه هم در منازل و برای انواع شیرینی، پخت غذا و سرخ کردن مواد غذایی،روغن زرد کرمانشاهی کاربرد زیادی دارد. به همین علت، کارخانه های تولید کننده روغن زرد کرمانشاهی، این محصول را در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می کنند.


انواع بسته بندی روغن زرد کرمانشاهی

بسته بندی روغن زرد کرمانشاهی، طبق تقاضای بازارها، انجام می شود. مثلا برای بازارهای صادراتی، خصوصا کشور عراق، بیشترین نوع بسته بندی که مورد استقبال قرار می گیرد ظرف های 17 کیلویی است. خصوصا کشورهایی که مصرف بالایی در خوردن روغن زرد کرمانشاهی دارند، بسته بندی کوچک را نمی پسندند. اما کشورهایی هم هستند مانند کویت و امارات که بسته بندی های 250 گرمی و نیم کیلویی را خریداری می کنند.

ظرف های یک کیلویی و نیم کیلویی مناسب برای مصرف در منازل طراحی شده اند، حتی درب آسان باز شو این نوع بسته بندی ها، باعث شده که بسیار راحت درب قوطی ها باز شوند. از این رو فروشگاههای بزرگ و کوچک جهت فروش این محصول، قفسه و غرفه هایی را برای فروش روغن زرد کرمانشاهی اختصاص داده اند.

در حال حاضر روغن زرد کرمانشاهی در ظرف های 17 کیلویی، یک کیلویی و نیم کیلویی، به صورت همیشگی تولید می شود.

قیمت فروش روغن زرد کرمانشاهی

قیمت فروش روغن زرد کرمانشاهی به دلیل خواص و ویژگیهای منحصر به فردی که دارد و همچنین نحوه تولید این محصول و حتی تامین مواد اولیه برای تولید، از روغن های گیاهی که به وفور در بازار پیدا می شود بالاتر است.

اما این روغن نباید مانند روغن های گیاهی مصرف شود، زیرا مصرف بیش از حد و فراوان روغن های حیوانی در دنیای امروز باعث مشکلاتی برای بدن می شود. اگر قصد اضافه کردن این روغن ها در منو غذایی روزانه خود دارید، بهتر است روزی دو تا سه قاشق از روغن زرد کرمانشاهی استفاده کنید.

قیمت روغن زرد کرمانشاهی به عواملی بستگی دارد:

1: قیمت مواد اولیه (خامه و کره)

2:نوع بسته بندی،بسته بندی های 17 کیلویی قیمت مناسبتری دارند

3:صادرات روغن زرد کرمانشاهی

4:تقاضای بازار مصرف

5:قیمت روز دلار در کشور

این موارد در تعیین قیمت فروش روغن زرد کرمانشاهی بسیار تأثیر گذار است. اما در کل قیمت نوع بسته بندی می تواند متغیر باشد. روغن زرد کرمانشاهی در ظرف های 17 کیلویی، به دلیل هزینه پایین بسته بندی، ارزانتر از روغن زرد کرمانشاهی در ظرف ها و قوطی های یک کیلویی و نیم کیلویی است.

اگر قصد خرید عمده روغن زرد کرمانشاهی جهت استفاده در هتلها، تهیه غذاها، و رستوران ها را دارید بهترین گزینه خرید روغن زرد کرمانشاهی در ظرف 17 کیلویی است.


فروش جزعی و کلی روغن زرد کرمانشاهی

در این مرکز فروش می توانید خرید خود را به هر مقداری که نیاز دارید انجام دهید. حتی از یک قوطی نیم و یک کیلویی و یا حلب 17 کیلویی تا صد تن در ماه امکان سفارش روغن زرد کرمانشاهی وجود دارد. مجموعه یکتا لبن فروش خود را محدود نکرده و برای تمام عزیزانی که نیاز به روغن زرد کرمانشاهی دارند، فروش جزعی و کلی را در برنامه کاری خود قرار داده است.

برای ثبت سفارش می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت با شرکت یکتا طعم خوشنام ارتباط گرفته و درخواست خود را به انجام برسانید.

شماره تماس: +989185819170

واتساپ:+989185819170

کارخانه:08345843428

تلگرام،فیسبوک،اینستاگرام،

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.