بهزی

جست‌وجو

قیمت خرید عمده روغن زرد گاوی

زمان مطالعه 1 دقیقه

قیمت خرید عمده روغن زرد گاوی

همه میدانید که خرید عمده محصولات باعث کاهش قیمت خرید آن می شود. اما خرید عمده هر محصول چگونه است؟ میزان فروش عمده روغن زرد گاوی در بازارهای داخلی با صادراتی متفاوت است. این محصول در بازار داخلی از دویست کیلو به بالا عمده محسوب می شود؛ اما برای صادرات حتما باید از 4 تن به بالا باشد. برای انجام امور گمرکی حداقل فروش باید به گونه ای باشد که توسط گمرکات کشور به مشکل نخورد.


تولیدکنندگان روغن زرد گاوی

بیشترین تولید کنندگان روغن زرد گاوی در استان های کرمانشاه، ایلام، شیراز، مشهد و آذربایجان غربی و شرقی هستند. در این استانها تولید کنندگان بزرگی در حال تهیه روغن زرد گاوی هستند که با کمک دستگاههای پیشرفته روز دنیا، و با نگهداری ویتامین ها و املاح مفید شیر در حین تولید، با کیفیت ترین نوع روغن زرد گاوی را به بازارها عرضه می کنند.

در میان استان های دارای کارخانه های تولید روغن حیوانی، استان کرمانشاه از بزرگترین تولید کنندگان روغن زرد گاوی می باشد که سالانه حجم قابل توجهی از این محصول را به عراق صادر می کند. هم مرز بودن، فرهنگ و زبان مشترک مردم استان کرمانشاه و مردم بخشی از عراق باعث شده که مراودات تجاری محصولات در بین آنها بسیار بالا باشد که روغن زرد گاوی یکی از آن محصولات می باشد

قیمت روغن زرد گاوی

قیمت روغن زرد گاوی بسته‌بندی، نسبت به نوع فله و محلی آن ارزان‌تر است که در اینجا می‌تواند بنابر کیفیت آن متغیر باشد. برای مثال، یک کیلو روغن حیوانی گاوی برند یکتا لبن ۴۲۰ هزار تومان و نوع گوسفندی آن ۸00 هزار تومان است. همچنین، 450 گرم روغن حیوانی مخلوط گاوی و گوسفندی ۵۰۰ هزار تومان است در حالی که ۹۰۰ گرم روغن مخلوط گاوی گوسفندی این برند 6۶۰ هزار تومان است. حلب ۱۷ کیلویی روغن حیوانی کرمانشاهی برند یکتا لبن هم ۱۰ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان است. اما خرید عمده محصولات بالا مقرون به صرفه تر است و میزان خرید عمده در بازار می تواند از 50 کیلو به بالا هم باشد.

اخبار سیاسی، نوسان قیمت ارز در کشور، کیفیت مواد اولیه، هزینه های تولید و .... از عواملی هستند که می توانند قیمت گذاری روغن زرد گاوی را در بازار دچار تنش کنند. به همین دلیل در زمان خرید باید به قیمت هایی که در سایتها نوشته شده اکتفا نکنید و قیمت روز روغن زرد گاوی را مستقیم از کارخانه های تولید کننده جویا شوید.

خرید عمده روغن زرد گاوی

تمامی فروشگاهها و تاجران خرید عمده محصولات را از کارخانه های تولید کننده، مستقیم و بدون واسطه، سفارش می دهند.این امر علاوه بر سر شکن کردن قیمت محصولات، باعث به وجود آمدن اعتماد و اعتبار بین خریداران و تولید کنندگان می شود.

البته تمامی کارخانه ای تولید روغن زرد گاوی، محصولات را با کیفیتهای مختلف تولید می کنند که هر نوع از آن مورد پسند برخی از خریداران قرار می گیرد.

کارخانه تولید روغن حیوانی یکتا لبن، انواع روغن های حیوانی را با کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت روز انواع روغن حیوانی می توانید با مشاوران شرکت یکتا طعم خوشنام ارتباط گرفته و از قیمتها مطلع شوید.

تماس: 989185819170+ _ 989012368210+

واتساپ:989185819170+

کارخانه:08345843428


شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.